6 Ocak 2011 Perşembe

6 OCAK 2011 PERŞEMBE




Bugün bir tane sabah gazetesi alırmısınız???

4 yorum:

  1. İnanmıyacaksınız kaç gündür içimden geçiriyordum acaba herhangi bir gazetede haberi çıkar mı diye ! Canım Şuleciğim benim ! 4 Ocak günü baktım hepimiz nasıl çırpınıyoruz. Sizler ailesi olarak hepiniz elinizden gelenin en fazlasını yaptınız. Insan sevdiği , canı için ne yapsa az geliyor ama sizler hepiniz ayrı ayrı yapılabilecek her şeyi yaptınız. İçiniz rahat olsun diyorum ama biliyorum insanın canı yanınca iç rahatlığı kavramı "error" veriyor.Kadere inanmaktan başka çaremiz yok sanki. Şuleciğim huzur içinde uyurken belki bizler de burada onun yapmak istediği şeylere el atarak onun dileklerini gerçekleştirmeye çalışalım. Benden ne isterseniz çalışmaya dünden hazırım. Sizleri çok seviyorum, benden kaçışınız yok :))

    Sevgiler,
    Adile

    YanıtlaSil
  2. Blogu okumayı hiç bırakmıcam.Bugün bu fotoğrafı görünce sanki birden karşımıza çıkmış gibi oldu Şule Hanım. Hatta fotoğrafa gözlerinizi kırpıştırarak bakın sizinle her zamanki gibi heyecanlı heyecanlı konuşuyor gibi. Biliyorum hangi yara birden iyileşiyor ki ama, bugün sabah herkes blogu baştan aşağı bi daha okuyodu. Bizi iyileştiren yine Şule Hanım'ın kendisi.

    Neyseki çok yakınımızda, onu ziyaret etmeyi hiç bırakmıcaz.

    YanıtlaSil
  3. Guzel arkadasim,
    Mekanin cennet oldu biliyorum.O tatli gulen yuzun meleklerin yaninda daha bir mutlu,daha bir huzurlu gulumsuyordur eminim.
    Cok ozluyorum Sulem.
    Dane

    YanıtlaSil
  4. bugün 7.Ocak.2011..... Şule'ciğimi tekrar ziyarete gittim. Ebedi istirahatgahı halen bembeyaz tüller ve çiçeklerle kaplı.... Hiçbiri solacak gibi görünmüyor....Şule'cik de huzur içinde gülümsüyordu.......

    YanıtlaSil