21 Şubat 2010 Pazar

17.GÜNÜMÜZ

Sevgili arkadaslar ve dostlar,



Bugün de yazima sizlerden özür dileyerek basliyorum.. Dün size söz vermistim bugün resimleri yayinlayacagima dair. Ama, bütün iyi niyetimle bugün hastaneye giderken yol boyu resimler cektim. Sule' nin odasina girene kadar heryerleri sizlere gösterebilmek amaciyla. Fakat söyle bir durum yasiyorum, bunu size anlatmam lazim. Benim yeni aldigim laptop um buraya gelince ariza yapti. Tabiri caiz ise göctü. Buradaki bilgisayarcilar parca bozuklugu var dediler. Onun icin Ecmel ile Istanbul'a geri gitti.

Yalcin' da ben bilgisayarsiz kalmayayim diye bir tane yeni aldi. " Bana da ufak boylardan bir tane lazim, seninki tamir olana kadar isini görsün" dedi canim kardesim. Fakat herseysi Almanca.... Ben " ih libe dih" den baska Almanca bilmem. Bu arada Yalcin' da bildiginiz gibi Münih' e gitti. Giderken bana resim yüklemek icin bütün ayarlarini otomatige bagladi. Adim adim hangi sekmeyi tuslayacagimi yazdi. Üc gün hallettim. Ama dün geceden beri olmadik biryerde bir pencere aciliyor. Ne bilim ben ne

yaziyor???? Onun icin Yalcin gelene kadar beklemek zorundasiniz.... Kusura bakmayin... Sizlere bol bol resim borcum olsun....



Bu sabah ben daha evdeyken Susum telefonla beni aradi. "CORBA ISTIYORUM" diye.... Ne güzel bir istek degilmi???? Yavrum , evladim benden tel sehriye corbasi istiyor. Ama bugün pazar. Bu memlekette pazar günleri pastaneler bile kapali. Burada 7 gün, 24 saat acik Kipa lar yok.

Olsa bile REWE markette tel sehriye ne gezer????

Ama yine icime sinmedi, olu a belki aciktir diye bi kosu gittim. Kapali.

Hemen eve dönünce, mevcut spagetti makarnalari ufak ufak kirdim. Oldu iste sana hafif kalin , tel sehriye corbasi.... Bir nutella kavanozuna koyup hastaneye gittim. Ama öglen yemegi icin teslim saatini kacirmisim. Disaridan gelen yemekler saat 10.30 a kadar teslim edilmeliymis. Cünkü, sterilize edilmeye gönderiliyor.. ( Bu arada nutella yedigimi de ögrenmis oldunuz.......Ama vallahi Aylin' den kalanlari bitirdim)

Aksam yemegi servisi saat 18.00 de basliyor. O saatte bizim corba sterilize edilmis olarak geldi. Sule 1-2 kasik icdikden sonra " vallahi eline saglik diyemiyecegim cünkü bu sterilizasyon da yemeklerin tadi cok bozuluyor"

dedi. Kizcagizim hakli. Kimbilir neler yapiyorlar????

Yazdiklarimdan da anlayacaginiz gibi bugün Sule düne göre daha iyi idi. Mide agrilari yoktu. Ama cani cok sikiliyor. Hangi arkadasi hediye etmisti hatirlamiyorum ama bir kutu kara kalemi vardi evde. Bugün onlarida götürdüm. Kalemleri teker teker ilacli su ile temizledik. Susum da resim yapmaya basladi. Artik onlarla bir mini sergi acacagiz.



Bu günümüzüde böyle gecirdik.... Insallah yarin daha da iyi olacak...Tekrar görüsmek üzere ....

Saglicakla kalin

Alev

14 yorum:

  1. Şule hanım güzel haberlerinizi aldım, artık yatabilirim. Her akşam alışkanlık oldu, ablanızın yazdıklarını okumadan yatmıyorum.
    17 gün bitti, kaldı 11 gün.
    Makarnalı şehriye çorbası afiyet olsun, çok pratik bir çözüm :)
    Öpüyorum, sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Canlar,bizi haberlere oyle alistirdinizki okumadan yatmiyorum hele haberler de guzel olunca mutluluk bir baska oluyor. Corba makarnadan olunca daha bi guzel olmustur. Susucum artik safak sayacagiz hep birlikte. Kaldi 10 safak. Cok cok opuyorum.Fusun

    YanıtlaSil
  3. Alev,
    Tekrar tekrar ellerine saglik, bizleri habersiz birakmadigin ve cok takdir edilecek kardesligin icin. Boyle guzel haberler aldikca nasil keyifleniyoruz.
    Sulecim, resim yapmak harika bir fikir olmus. Canim, soyle biraz iyi hissedince de bir-iki satir karalada, gozumuzle gormus gibi olalim iyiligini.
    Yarin daha da guzel hissetmen dilegi ile,
    Meltem

    YanıtlaSil
  4. Canim Susum,
    Bak hersey yavas yavas duzeliyor, az kaldi canim- biraz daha dayan. Soylemek kolay tabi ama inan biz de (Alev sayesinde) seninle yasiyoruz.
    Keske bizde konkene gelsek, artik Buket bizim yerimize oynar.

    Ayrica sen ne kadar tadi degissede Alev ablanin yemeklerini iste.. Onlar seni daha iyi besler.

    Sana Mother Teresa'dan bir siir gondermek istiyorum.

    Life is an opportunity, …. benefit from it.
    Life is beauty, …. admire it.
    Life is bliss, …. taste it.
    Life is a dream, …. realize it.
    Life is a challenge, …. meet it.
    Life is a duty, …. complete it.
    Life is a game, …. play it.
    Life is a promise, …. fulfill it
    Life is sorrow, …. overcome it.
    Life is a song, …. sing it.
    Life is a struggle, …. accept it.
    Life is a tragedy…. confront it.
    Life is an adventure, …. dare it.
    Life is luck, …. make it.
    Life is too precious, …. do not destroy it.
    Life is life, …. fight for it.

    by Mother Theresa

    Seni cok ozleyen ve hergun dua eden arkadasin

    ALEV A.

    YanıtlaSil
  5. canım arkadaşım
    dün gece uuyup kalmışım valla özür ama sabah uyanıp okudum hemen sonrada özür ile yetinmeyip kendime tek ayakta durma cezası verdim buna rağmen affetmezsen artık sen ne dersen o olur
    söz bidaha olmaz dicem ama oda yalan çıkabilir sen bir ceza düşün bence
    bugün bursadayım biraz bursanın tadını çıkarayım dedim ama ı ıh akşama koşaradım ist. dönücem
    kendinize çok iyi bakın .....

    YanıtlaSil
  6. Alev Balta bu kız hamileyken bile - ne bir turşu ne bir karpuz - bir şey istemedi.... Demek ki iyileşiyor. Hiç bir şey istememesine rağmen koskoca Alp'i doğurduğuna göre bişeyler istmeye başlaması çok büyük bir doğuma işaret ediyor. Bekliyoruz bakalım... :))
    Ayrıca gene Alev Balta'ya sesleniyorum... bildiğin tek Almanca kelime konusunda kocan dönünce hesap soracak haberin olsun. Ben "Yok canım sadece sana kullanmıştır" diye Bertan'ı dolduruyorum ama bilinmez!!
    Uzun zamandır sesini duymadığım yüzünü görmediğim Alev A ya da burada rasladım. Ne güzel.

    YanıtlaSil
  7. Mucit Alev,insan isterse neleryapar.Çareler tükenmez.Altından girer üstünden çıkar biz TÜRKLER çare üretiriz.(Milliyetçilik duygularım kabardı)Bugün pazartesi tüm marketler açıktır. Tel şehriye alda ğüzel bir limonlu çorba pişir lütfen,Şule nezaketinden bir şey söylememiş,doya doya içsin.Yarasın şeker bal olsun,şifa olsun.Gelelim çorba menüsüne yeni bir tarifim çokta sağlıklı,bır demet roka(küçük bir demet fazla olunca acımtrak oluyor)biraz taze sogan,maydanoz bir adet küçük patates,kereviz sapı,yeşillikleri kendı damak zevkine göre ayarlarsın.Süt ve biraz krema harika oluyor .Yarın başka bir çorba tarıfi uydururum. Ne olsa "şef "olan birkız annesiyim!!!!!Gelelim kompütür bilgime inan neler yapıyorum neler inanamazsınız.Penceler açiyorum kapatıyorum sonunda bir yerlere geliyorum kimse işin içinden çikamıyor.Bu noktaya nasıl geldimi hayretle karşıyorlar.Ben de cevap veremiyorum.Bu gidişle alaylı programcı olabilirim. Bu mesajım sana Nur yakında sizin fabrikada işe başlayabilirim.Bak bakalım Maliye işin içinden çıkabilecek mi? Ben de Hepinizi Çok seviyorum.Benim kardeşim yok,sizler varsınız.Biraz acıklı oldu.Şule!ciğim bukadar safsata yeter.Call konferansa çevirdik.EN KISA ZAMANDA SENINDE KATILMAN DİLEĞİYLE....

    YanıtlaSil
  8. ALev ve Sule,
    ben suan koln deyim ,Almanlarla toplantıyı sizden gelecek habere gore ayarlayacagım....susu ile konusmustuk ve window talk yapacaktık.. ama benim elimdeki Alev senin tellerin yanit vermiyor....bana bugun hastanenin adı, oda numarasi yani size ulasabilcegim bilgileri verebilirseniz cok sevinecegim... benim ucagım carsamba 24 subatta saat 15:40 kolnden kalkiyor.. ben de sali gece geleyim , kalayim bir gece , sabah seni gorup doneyim diyorum... uygun musunuz ? cok ooptum
    +905334132875
    buketozuzum@superonline.com

    YanıtlaSil
  9. Melisa'nın hesabından Müge yazıyor;

    Alev Ablacım, herşey için ellerine sağlık. Bu kadar uğraşının içinde bizleri de ihmal etmediğin için ayrıca teşekkürler. Şuşum haklı tabi sıkılmakta ama az kaldı çok şükür, eve çıkınca daha rahat edecek inşallah.. Resim iyi fikir, arkadaşım bu sayede farklı yeteneklerini de ortaya çıkaracak. Yazım kabiliyetinizi ailece gördük, resimde de mucizeler yaratacağına eminim.

    İkinizi de çok öpüyorum... Güzel haberleri sabırsızlıkla bekliyorum. İnşallah bu günü daha iyi geçirmiştir. Az kaldı canım benim, ha gayret.. Yılmak yok...

    YanıtlaSil
  10. Canım Şulecim !

    Boşver tatsız matsız sen yiyebildigini ye seker kardesim. Senin iyi haberlerini alınca cok mutlu oluyorum.Resim durumuna herkes gibi ben de cok sevindim. Ne yaratıcı kadinsın ! kendini her sarta uydurman ve sonsuz sabrına ne kadar hayran oldugumu anlatamam. Sıkıldıgın zaman bunun iyilesmenin getirdigi normal bir surec oldugunu aklına getir. Insallah yakın zamanda da eve cıkınca kendini daha iyi hissedeceksin. Biliyorum uzun suredir bu hastanede kalıyorsun ama bu işte sterilizasyon sanırım tedavinin önemli bir parcasi. Allah'a binlerce kere sukur ki komplikasyonsuz bu isi atlatıcaksın. Blogda Alev ablanın yazdıgı hastanenin sterilizasyon ve bakimina dair notları okuyunca TUrkiye'de hastane bakımının ne kadar eksik oldugunu ve bu tur tedavilerde ise ne kadar önemli oldugunu bir kere daha anladım. Adamlar dusun ki dısardan gelen oglen yemeklerine bile bir saat kısıtlaması koyuyor ve o saati kacırırsan hadi cantamın icinde, cebimde falan gibi Turk usulleri ile filan iceri sokulmuyor. Bu sebeple bir 10 gun daha diyorum. Kendini bir sure daha oyala seker arkadasim. Bu arada ablana olan hayranlıgım giderek artıyor. Biraz anneanne kılıklı olucam ama ablana maşallah diyorum. Sevgi hayattaki her seye iyi geliyor arkadasim. Her sey cok guzel olucak, guzel gunler diliyorum hepinize. Istanbul'dan istediginiz bir sey varsa lutfen soyleyin.

    Alev abla guzel yazılarınız, muhtesem ablalıgınız icin ( 2 resim ve nufus kagıdımı alsam benim de ablam olurmusunuz ) , guzel yureginiz, sabrınız ve hic bitmeyen harika enerjiniz icin. Inanın yazılarınızı okumak bile acaip bir enerji yayıyor. Lutfen bu arada kendinizi de ihmal etmeyin. c vitamini, bu arada Almanların framboaz ve turevi kirmizi meyveleri cok iyi antioksidanmıs. Oralarda bolca mevcuttu hatırladıgım, severseniz bol bol tuketin. Sizleri cok opuyorum, sevgiler
    Adile

    YanıtlaSil
  11. Sevgili Sule,
    Sagligina kavusmani heyecanla blogundan takip ediyorum. Gulen gozlerin hep benimle, Bumed'in gicirdayan tahtalari uzerinde kosusturup Kalite kitabi yazdigimiz gunler hep aklimda. Hucrelerin de yakinda cok kaliteli olacaklar. Ozlemle opuyorum. Oya Ertay

    YanıtlaSil
  12. Muhterem Alev Hanim,

    Hemsireniz Sule Hanim'in istedigi tel sehriye corba olsun yeterki...

    Emrinize amadeyiz.

    Bu sterilizasyon dedikleri domuz eti suyu olmasin mazallah...

    Haci Abdullah (Beyoglu)

    YanıtlaSil
  13. Ben iyilesme belirtilerini (Bepanten,Ruhi Satilmis'in incelemesine maruz kalmis malum hareket,tel sehriye corba) kolajla anlatacak retrospektif bi proce uzerine calisiyom,ama bana bir kac ipucu daha lazim, tablo muhtesem olmali...

    YanıtlaSil
  14. sevgili sulem alevcigim resim olmasada cok sukur her gun daha iyiye gitigini anliyoruz bu arada bilgisayarla cebellesmede yalniz olmadigimidaogrenmis omak cok hosuma gitti sayende hayatima yeni bir ugras girdi bugun serra geldi ilksorusu seni sormak oldu dahaiyi oldugunu ogrenince cok sevindi ben haftaya pazartesi donuyorum insaallah sende eve cikmis olursun ozaman sesinide duymus oluruz istanbula dondugunuzde bende yemek takviyesine hazirim siparis ustune calisirim sulecigim noktasiz virgulsuz yazmak beni rahatsiz ediyor ama onlari daha sonra calisacagim soz veriyorum zaten eve gidince ayrica turk klavyesini ezberlemem lazim evde yardimcida yok belki lal yardim eder diye umidediyorum canim ikinizide cok cok opuyorum gulsumanne

    YanıtlaSil