13 Kasım 2010 Cumartesi

13 KASIM 2010 CUMARTESİ

Merhaba sevgili dostlar,

Yazdan kalma bir gün olarak bu cumartesiyi de devirdikden sonra sizlere yazmaya başlıyorum..
Bugün, düne göre daha iyiydi Şule miz. Allaha şükür, ateşide çıkmadı. Uzun zamandır ateş düşürücü bağlanmadan bir gün geçirmemiştik. Dağlara taşlara tak tak tak ... Bu günümüzü
o ilacı porta bağlamadan geçirdik.

Sabahleyin biraz geç geldim hasteneye. Ecmel saat 11 gibi gideceğini söylemişti. Geldiğim zaman Şulem yeni uyanmıştı. Biraz sonra benden kahvaltı İSTEDİ!!!!!!!! "Yumurta da istermisin ?" diye sorunca da "İSTERİİİİİM " dedi.... Bendeki sevinci düşünebiliyormusunuz??
Hemen aşağıya bir rafadan yumurta siparişi verdik. Onlarda çabucak getirdiler. İki dilim ekmeğin içi, yumurta, labne peynir, birazcık reçel (boğazını yaktığı için az) ve süt den müteşekkil sabah kahvaltısını yavaş yavaş bitirdi...

Sonra sıra temizlik faslına geldi. Banyo ya girmeden önce, göğsündeki port un şeffaf su almaz bantlarla kapatılması gerekiyor. Onuda hemşireler yapıyor. O işlemde bittikten sonra Şule duşa girdi. Güzel güzel yıkandı, misler gibi oldu. Tabi bu arada o banyodayken yatak takımları da değiştirildi. Banyo işi de bitip tertemiz yatağa kurulunca vallahi bakışı bile farklı oluyor.

Öğlenden sonra Ali ziyaretimize geldi. Hastane yönetiminin odalara çiçek almadığını biliyorsunuz. Ali' de Şule nin en çok sevdiği çiçek olan gelinciklerin yapaylarından getirmiş .
Vallahi onu bile odaya kabul etmediler. Hatta Ali güvenliğe " çiçekleri bir göstereyim sonra çiçek odasına bırakacağım " deyince güvenlikdeki görevli Ali ile birlikte odaya kadar geldi, sonra çiçekleri alıp aşağıya indirdi.. Böyle sıkı tutuyorlar işi..

Bu arada Bertan da hastaneye geldi. Bursa-Trabzon maçını hep beraber izledik. Bursa da yaşayanlar olarak üzüldük tabi...

Az önce servisteki hemşirelerden Günhan hemşire odamıza geldi. Şule' ye bir sürpriz hazırlamış. Ama dedi "bunu hazırlayabilmek için güvenlik dahil izin almadığımız merci kalmadı".. Büyücenek bir camdan ilaç kutusunu vazo olarak düşünün. Üzerine bir kelebek yapıştırmış. İki tane kırmızı gülü içine koyup, güzel bir kurdele ilede fiyonk yapmış. "Bunların hepsini bilebildiğimiz tüm dezenfektanlarla yıkayıp temizledik, merak etmeyin" dedi.
Şule bu sürprize çok sevindi tabi.... Camın içine çiçeğimizi yerleştirdik... Güzün güzel olaylarından biride buydu....

Bugün size güzel haberler verdiğimi umuyorum. İnşallah bundan sonra hep böyle olacak sevgili arkadaşlar...
Güzel bir hafta sonu ve bayram tatili, geçirmenizi dilerim...
Sağlıcakla kalın....
Alev Balta

6 yorum:

  1. Sevgili Şule'ciğim ve Alev'ciğim,
    Canım arkadaşım,verdiğin haberler gerçekten çok güzel, umarım birkaç gün içinde daha da güzel olacak. Hele bayramda bütün aile bir arada olunca Şule'nin iştahıda,lökositleride çoşacak inşaallah.
    Hepinize mutluluklar ve güzelliklerle dolu nice bayramlar diliyorum.
    Sevgilerimle...
    Nilgün Yağlı

    YanıtlaSil
  2. Alevcim sağolasın, gerçekten güzel haberler bunlar. Bayram tatili diye uzun mola vermeyip, yine bize ara ara yazmaya devam et, nolur.

    Böyle böyle her gün daha moralli, daha enerjik, iştahlı olacaksın canım Şuşum.

    Öpüyorum sizi:)))

    YanıtlaSil
  3. Neyse rahat rahat bayram yapabileceğiz, kucak dolusu çiçekler (madem gelincik ) gelincikler, papatyalar , menekşeler . Şule seni sevgi ile kucaklarım ,Alev tekrar teşekkürler, hepinize iyi bayramlar , Nilgün Pakkan

    YanıtlaSil
  4. Çok şükür, herşey küçük ama sağlam adımlarla ilerliyor.Daha da güzel olacak.Koşa koşa evine dönecek.Bıraktıgi verden devam edecek.Afiyet bal olsun.İyi bayramlar.

    YanıtlaSil
  5. Aman yarabbim ! iki gün bloguna bakmadim, neler olmuş ! Şekerim Adım tacizciye çıktı ! yoksa ben insanı hiç taciz edermiyim !! :)) hayatta etmem !! Ama Şifa artık alo tacizci diye açıyor! ben de alışıcaksin şekerim
    ben buyum dedim. Bir de o şanslı! çok şükür üsküdar'a gideriken aldıda bir yagmur seklinde bir kadınım ve onun dışında da dersler filan derken vakit buldukca ariyorum ! şaka şaka ! Şifosum beni harika idare ediyor ! onu senin kadar seviyorum ama nedense sen bir başkasın Şulecim ! ne diyim !!

    Şeker kuşum, seni çok öpüyorum, ve nice güzel bayramlara diyorum. Herşey dilediğin gibi olsun. Ecmel Enişte'me hürmetler.

    Alev ablacım size de iyi, güzel, bayramlar dilerim.

    Hepinizi öpüyorum.

    Adile

    YanıtlaSil
  6. Canim Sulem, Alev,
    Ben de Adile gibi iki gundur bilgisayari acamadim. Bizim kizin yuzme yarislari, ev temizligi derken haftasonum gidiverdi.

    Bayraminiz kutlu olsun, burada da bildiginiz gibi "Hindi Bayrami" yaklasiyor, ben de kurbanlik hindi aldim, bu yil hindi parcalarini etrafa dagitip Sule'me adiyicagim. Hem kurban hem thanksgiving yapmis olucagiz.

    Canim Sulem... hadi iyiles de sana kestaneli hindi yapayim.

    Gene guzel haberler bekliyoruz.
    Sizi cok seviyorum.

    ALEV A.

    YanıtlaSil