20 Kasım 2010 Cumartesi

20 KASIM 2010 CUMARTESİ

Merhaba sevgili dostlar,

Bir kurban bayramını daha ardımızda bırakarak kasım ayının sonlarına yaklaştık. İnşallah bundan sonraki bayramlarımızı hepberaber, mutluluk ve sağlık içinde kutlayacağız...Bu mutluluklarımızı sizlerle paylaşmaktan da çok keyif alacağımızı peşinen söylemek istiyorum..

Şule, doktorları tarafından verilen ve bayramda kullanabileceği söylenen bir günlük "çarşı iznini" kullanmak istemedi. Onun için de eve gitmedik. Çünkü, biraz biraz ağızdan beslenmeye başlamasına rağmen henüz tüm alması gereken gıdayı damar yoluyla aldığından eve gittiğimiz taktirde bu takviyeyi alamayacağı için hastanede kalmayı tercih etti. Buda son derece akılcı bir karardı onun açısından.

Bugün, Bertan ve Yalçın beraberce Bursa' ya gittiler. Yarın yolların çok kalabalık olabileceğini düşündüklerinden böyle bir karar aldılar. Herhalde Yalçın salı günü falan geri döner..

Bu akşam hastanede Şule ile beraberim. Biliyorsunuz hafta sonları Ecmel, kızı Lal ile beraber oluyor. Pazar günü akşam üstü dönüyor. Cumartesi ve pazar akşamları burada hafta sonu dedikoduları yapıyoruz. Çocukları konuşuyoruz.. Eskileri anlatıyoruz... Şule'yi sıkmadan , başını ağrıtmadan sohbetler ediyoruz... Böyle vakit geçiriyoruz...

Daha öncede yazdığım gibi, pazartesi günü biopsimiz var. Sonucunu 3-4 gün sonra ancak alabiliyoruz.. İnşallah size güzel haberler vereceğim... Dualarınız ile lökositleri çıkartmayı başardık. Şimdi de sizden temiz bir biopsi raporu için dualar bekliyoruz. Haydi eller havaya....

Sizlere bu akşamda bu kadar yazabiliyorum. Güzel haberlerde buluşmak üzere hepinize sağlıklı günler diliyoruz....

Sağlıcakla kalın
Alev Balta

9 yorum:

  1. Icini ferah tut Sulem..Biopsi raporuda yuzunu guldurecek.Lokositlerin gidisatida kahkaha attiracak hale gelecek.
    Topyekun seferberlik var.Duacilarin isbasinda.
    Sen yavas yavas Milanonun butiklerinin ne zaman ziyaret edilecegini,Zurihte gol kenarinda benimle Seerose cafede ne zaman Cafe Creme yudumlayacagini,Ecmel ile elele Venedikte gondolcuya hangi sarkiyi siparis vereceginizi ve en onemlisi evindeki kose koltukta ne kitaplar devirecegini,ailecek kahveleri yudumlarken hangi filmleri seyredebileceginizi dusunmeye baslasan iyi edersin caaaanim.
    Emin adimlarla zamani geliyor bu gunlerin! Hazirlansan fena olmaz.
    Sevgi ile kucakliyorum Sulem.
    Dane

    YanıtlaSil
  2. Şulecim canım benim !

    Dane'nin dediklerine tamamen katılıyorum. Şekerim sende tam kadrolu duahanlar mevcut! lokositler kıpırdandı mı sen gerisini marak etme! evvel Allah biopsi de inşallah gayet temizinden çıkacak. Zaten sen konsantrasyonunu Dane'nin dediği gibi güzel şeylere yönlendiricin şekerim. Her şey yoluna giriyor yavaş yavaş. Sen dinlenip, enerji toplamana bak ! Seni çok seviyorum ! Dualarım hep seninle ! Mucks Adile

    YanıtlaSil
  3. Şuşum, lökosit dualarımla birlikte, biyopsi duasına da başladım,inşallah çok çok güzel haberler alacağız ve bu bekleyiş mutlu sonla bitecek... Çarşı iznine çıkmaman iyi olmuş,riske atmaya gerek yok gerçekten de, nasıl olsa çok yakında yine özgür olacaksın. Bu mecburi hizmet bitecek merak etme:)) Canım tüm düşlerin gerçek olsun, hayalindeki herşeyi gerçekleştir inşallah.. Benim de hayalim, bir an önce sana kavuşup doya doya sarılmak, bol bol sohbet etmek... Seni çok seviyorum.. Biyopsi için şimdiden kolaylıklar diliyorum. Hayırlısı ile pürü pak çıksın sonuçlar...

    YanıtlaSil
  4. Dane,Adile ve Mügeye katılıyorum....Öyle güzel arkadaşların varki Şulecigim!!!!!söyledikleri o güzel şeylere canı gönülden katılıyorum,hayırlısı ile tüm sıkıntılar bitecek tatlım.Sen,Alev,ailen,Ecmel,arkadaşların ve de ben çok mutlu olacagız sonunda inşallah..........mutlu ve sağlıklı günlere inşallah.............

    YanıtlaSil
  5. Canim Susum,
    Sana iyi haberli bir hafta diliyorum. Insallah bu hafta bize bekledigimiz guzel sonuclari vericek, sana bol sabir ve pozitif enerji yolluyorum.
    Seni cok seven arkadasin..
    XOXOXOXOXO

    Alev A.

    YanıtlaSil
  6. Biyopsiden iyi sonuçlar alacağımıza tüm sevenlerin olarak yürekten inanıyoruz. Güzel ablacığının verdiği haberlerle seninle birlikte yüzümüz gülüyor. Seni kucaklayacağımız günlere az kaldı inşallah. Çok öptüm canım arkadaşım.

    YanıtlaSil
  7. Şuşu'cuğum,
    Dua bilmediğimi farkederek, babamın ben minikken kolumdaki siğillere okuyarak geçirdiği bir duayı, duruma adapte ediyoruuuum. Etkisi bir kaç saat içinde görülecektir; demişti dersin:
    Sübhaneke sümbül meke
    Lökosit keçi biyopsi teke
    Estapeta mestapeta mina
    Püüüüffffff diyerek de üzerine doğru üfleyeceksin...
    Hadi hayırlısı, gör bak mutalak işe yarar.;-))
    Kocaman öptüm. Hayırlı haberlerinizi bekliyoruz dört gözle...
    Petek

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Alev ve Şuşu,
    "Çarşı İzni" ni okuyunca dünyalar bizim oldu.
    Adım adım iyiye doğru gidiyoruz..hergün ufak adımlarla iyiye doğru.. Biyopsi duamıza da başladık..
    Hasretle sarılabileceğimiz günü iple çekiyorum...iyi haberlerinizi bekliyos..

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Kardeşler,
    İki elimi acıp dua ediyorum,sonra beyaz zarfları(içi dolar ve euro dolu) lokosit mafyasına gönderiyorum.Emin olabilirsin yeni yılı Venedikte geçireceksin.Başka yolu yok.Sen yeter ki ye.savaşçılar hepinizi öpüyorum.

    YanıtlaSil