10 Mart 2010 Çarşamba

10 MART













ilaç seansım!

Merhaba,

Kıskandırmış olmim bugün Alev bana meşhur poğaçalarından yaptı. İştahım adım adım açılırken ılık ılık yemek çok iyi geldi. Alev’den bu poğaça tarifini yaklaşık iki yıl once almış ve buzdolabının üzerine magnetlemiştim. Eve gidin bakın halen orada duruyor. Ama ben bir kez bile yapmaya kalktım mı, ıhh, ıhhh! Alev ile blog yazılarımızda rekabetteyiz ama yemek konusunda ne haddimize. Annem bile kabul ediyor Alev’in kendisini de geçtiğini…

Gecelerim uzun geçiyor. Aldığım ilaçların bir yan etkisi de uykusuzluk. Geçen gece 2.5 saat uyuyup sonra cin gibi kalktım. Kitap, walkman müzik (ING ekibime şükranlarımı iletiyorum, bana gitmeden önce hediye ettiğiniz walkman) ile oyalanıp sabahı ettiğim zamanlar oluyor. Belki de açığı kapatmaya çalışıyorumdur. Gece tavana bakarken projeler aklıma geliyor. Bunlardan birini sizinle yakında paylaşacağım. Biraz daha bilgi toplayıp, araştırmam gerekiyor. Ayrıca bu dönemde ING İK Grubumuzun yeni yapılanma döneminde üreyecek işleri ve projelerini sessiz geçen gecelerde bana malzeme olarak bekliyorum!!!!

On-line kalın anacıııım….

Şule




9 yorum:

  1. kardeşşşşşşşşşşşşşşş
    sen bu gidişle farmakolojiden 100 çekersin
    bunların hepsinin ne işe yaradığı dahil her bi nanelerini araştırmışsındır.
    :)
    oohhh bir yandada kurabiye partileri devam ediyor. eliniz soğuk suya deymiyor anlaşılan
    şımarmakta sana ne yakışıyordur ama
    ilerisinide düşün yalnız haa
    can arkadaşım
    sağlıcakla kal
    erhan

    YanıtlaSil
  2. Sulecim,

    Yorum sayısından anlayabilecegimiz uzere Alev abla'nın seni gectigi tek konu pogaca kurabiye degil :) (her zamanki gibi paavatsızım)

    Sunu soylemeliyim ki her gun blogunu okuma heyecanımızda bir azalma yok ama her gecen gun biraz daha rahatlıyoruz.

    Projen ne bilmiyorum ama non profit olmasını umuyorum. (toplumdan aldgını opluma verme olayı)

    Duku yazın cok hostu O dua da cok etkileyici ve cok anlamlı cidden! bence yalnızca hastaların degil ve yalnızca hastayken degil, hepimizin mutlaka hatırlamamız gereken bir olgu.

    Ama yasamak bir taraftan da unutma sanatı! Gercek challenge sozde degil ozde unutmamak.

    Sebgiyle

    Haluk y. ve Ayla

    YanıtlaSil
  3. Bu gece geride kaldım biraz yorum yazmada:( ama olsun... senin güzel haberlerini okumak, hele de güzel poaçaları afiyetle yediğini bilmek herşeye değer..Ayrıca şanslıyım bugün sesini de duydum.. Çok güzel ve herzamanki gibi içten ve enerjikti. Bunun keyfini bilemezsin... Projeni merakla bekliyorum, eminim yine bizi çok şaşırtacak yaratıcılıkta bir şeydir...Bekliyouz anacım:))

    YanıtlaSil
  4. Afiyet olsun.Projelere devam.Harikasın.Farmakolaji sana minnettardır.Aeav'ciğim dönüşte o güzel poğacalarından bende isterim.Hepinizi öptüm.

    YanıtlaSil
  5. Bugun seni piril piril karsimda gorunce inanki cok mutlu oldum. Hele kutudaki malzemelerle neler yapabilecegini dusununce nekadar sevindim butun becerilerinin artacagina inaniyorum. Alev'in puacalarina gelince cesidin cogalacagini biliyorum, Turgutreis'te aynilarini isterizzzz.Sevgiler FUSUN

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Şule, Alev,

    Allahtan Alev'in oğlu var....Mazallah kızı olsa "Fırıncının Kızı" olacaktı. Ben size daha ne diyeyim. Bişirin yeyin. Afiyet olsun, iştihanızı allah arttırsın. Biz de burada yutkunalım. Şu kız bütün yaz bizimle komşu oldu bir gün bir mahlepli börek, poğaça bişey pişirip de komşuma götüreyim, bir kurban keseyim de etinden, sakatatından vereyim demedi.
    Orada bütün gün annenin aldığı Turgutreis'in yaklaşık yarısını kaplayan şemsiyenin altında, güneşten uzun karı koca yattılar ayaklarını havuza daldırıp keyif çattılar.
    Sonra sabahın 6 sında horozun ilk sesiyle uyanıp karbohidratların vücutta yol açabileceği etkileri bertaraf etmek için yürüyüşe çıktılar. Biz uyanana kadar yürüdüler. Biz kahvaltı ederken önümüzden bir afra tafra ile geçip " E Yediklerimizi eritmek için yürüdük" diye hah hah haaaa güldiler. Biz kendimiz poğaça börek pişiremediğimiz için nefsimizi köreltebilmek maksadıyla Turgutreis Merkez Fırınından poğaça alıyor yedikten sonra da akşama kadar Rennie tedavisi görüyorduk.
    Sonunda köpeğimiz bile onların bahçesinde dolaşmaya başladı, biz de olsun varsın hem kakasını da oraya yapar diye teselli bulduk, velakin oğlan da iltica hazırlıklarına başlayınca bizde şafak attı ama allahtan yaz bitti.
    Şimdi görüyorum ki çektiğimiz azap yetmemiş, taa Alaman'dan naklen işkence oluyoruz.
    Haaaa... biz de kışın boş durmadık. Aşkım "Betty Crocker'ın" kurslarına gitti. Bu yaz görersiniz siz ....
    Haldun
    PS: O horozu da kestim bu kış oh oooh!!

    YanıtlaSil
  7. Canim Susum,
    Ha gayret bu ilaclar senin icin hic birsey. Sen neler astin, nelere karsi geldin. Zaten Alev'in yaptiklariyla agzinin tadi degisir. Biz buradan bile imreniyoruz. Birazda kol boregi yapsin, hep onun hasretini cekiyorum su Amerikada. O guzel yuzun hep bu resimdeki gibi huzurlu olsun, hastane
    stresini atmis gorunuyorsun.

    Projelerini dort gozle bekliyoruz.
    Opuyorum canimmm.

    ALEV A.

    YanıtlaSil
  8. Kaldık anacıım,online kaldık!resmıne bı baktım aaaaaa susum manıkur yaptırıyor dedım once.!!!!sonra okuyunca anladım kı o guzel kutu susumun cıcı mamaları. .......onları alcak,yutcak susum ıyı olcak.ustune de alevpogcası yeyınce gel keyfım gel!!!!!!bana bak.proje mroje fılan yapmaya ugrasma!............keyfıne bak,..... tembellık yap....... yapabıldıgın kadar.!!!!!!bundan sonra bıraz zor bırakırlar senı tembellıge.!bak sımdıden dıyorl,ar projelerı beklıyoruz dıye.!yavrucak yenı nekahat devrını gecırıyor zatennnnn.sooooyle prensesler gıbı keyfıne bak bakıııım..................alevcım senden de artık yorum beklıyoruz..........bıraktın zaten kızcagıza yazmayı.ama gun ıcınde yaptıklarını ve de yorumlarını yaz bıze.degıl mı arkadaslar,ızleyıcıler!!!heeeeeeyyy sıze soyluyorum,katılıyormusunuz bana?????hadı optum sızı byeeeeeeeeeeeeeeeeeee nur

    YanıtlaSil
  9. MErhabaaaa !

    Şulecim merak etme biraz sessiz kaldim ama takipteyim marak etme. Sekerim masallah ! Doktoru da cemberine dahil etmissin. Antalya'daki konusmalari ile doktor amcayi bir kez daha sevdim. Helal olsun. Topyekun bir genelleme yapmak istemem ama bazi doktorlarımız gercekten yurt dısında Doktor Ahmet bey gibi calisan vatandaslarimiz ile sıkı bir isbirligi yapmalari gerekiyor ki bu konuda ozellikle de operasyon sonrasindaki hastane sistemindeki gorgu ve bilgimiz bir nebze artsın. İlik nakli icin donor durumunu da duymustum ama daha katedilmesi gereken cok yol var.

    Canım Sulecim resimlerin harika, kilolar da yerine gelicek. Seker arkadasim sen proje mroje kafanı yogun tut, o da kimilerine bir motivasyondur. Sanırım sana da oyle olacaktır. Arkadasim sana her gecen gun daha da hayran oluyorum. Ablanı soylemek istemiyorum, ona geldiginde lejon donor ( fransızcam cok iyidir ama cv'imde bilhassa koymuyorum) takicam. Sarkozy yapımına baslandıgını 1 ay icinde elimde olacagini soyledi,gelince kasaya kaldirip sizi bekliycem.

    Alev Abla bari su puaca tarifini yazsın ne olur ! acam tarifim var, kulak memesi kıvamı dediler. Oyle boyle bir sekilde tutturmaya calisiyorum , evdekiler de lupletiyor. Ama puaca tarifine siddetle ihtiyacim var. Alev abla ne olur rica etsem sizden !!

    Sizleri cok opuyorum. Hoscalardan bir kal olun

    YanıtlaSil