4 Mart 2010 Perşembe

28.GÜNÜMÜZ





MÜJDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
















BIZ BUGÜN EVIMIZE GELDIIIIIIIIIIIIIIIK.........









Dünkü yazimda,bugün hastaneden taburcu olacagimizin müjdesini size yazmamistim.. Sürpriz yapmak istedik.. Güzel oldumu??????


Sabahleyin erkenden kalkip hemen toparlanip kocaman bir bavulu yanimiza alip hastaneye kostuk. Sulem vallahi bizi ayakta bekliyordu.

Önce steril edilmis paketlenmis kiyafetlerini teker teker acarak bavulumuzu toparladik. Duvarlarda asili olanlari falan cikarttik.

Daha sonra bugün orada olan doktor ve hemsireler ile vedalastik. Arkamiza bile bakmadan taksiye binerek evimize geldik.



Bu arada ben Sule'ye, Dane' nin ikazlarina uyarak kocaman bir nazar boncugu bulamadigimdan , renkli kartonlardan onun istedigi gibi bir nazar boncugu yapmistim.

Istanbul'da Sule ile ayni zamanda hastanede yatip kemoterapi alan Azeri bir cocuk vardi. Bizim arkamizdan onlarda Essen' e gelmisler. Annesi arada Sule'ye camekandan ziyaret ediyordu. O nazar boncugunu Sule güzel bir mesaj ile o Azeri cacuga yolladi. Cok sevinmisler tabi. Annesi de bizi ugurlamak icin kapiya kadar geldi. Insallah en kisa zamanda o da hastaneden cikabilecek duruma gelir.


Eve geldigimizde Sule' yi balonlarla süslenmis bir ev bekliyordu. Yavrum, hem sasirdi, hem cok mutlu oldu. Ama söyle bir gevseklik geldi üzerine. Uzunca bir süre kanepede oturdu etrafi seyretti. Sonra öglen yemegi, ardindan hafif bir istirahat. Biraz oncede aksam yemegi görevimizi eda

ettik.


Saat 19.30 civarlarinda sule " benim acikma zamanim geliyor galba" diye ufak bir hatirlatma yapti. Demek acikma hissi yeniden canlaniyor... Ne güzel..


Bugün size biraz fazlaca resim yolluyorum. Bu kadar fazlasini programina alabilecekmi bilemiyorum. Insallah hepsini size gösterebilirim.


Yarin tekrar görüsürüz insallah,

Saglicakla kalin,

Alev

19 yorum:

  1. Şuleciğim, çok şükür, çok sevindim:) En kısa zamanda görüşmek dileğiyle... Çokkk sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. YAŞASINNNNNNNNNNNNNNNNNN !

    Canım Şulecim benim ! tatlı arkadaşım ! seni şimdi koşarak gelip kucaklamak istiyorum. Allah'a binlerce kere şükürler olsun. Şimdi evinin şöyle bir keyfini çıkar, camdan dışarıyı seyret. Canım benim sen yaşamın en en güzellerine layıksın, altın kalpli arkadaşım benim.

    Hepinize çok geçmiş olsun. Bundan sonra her gününüzün renkli ve neşeli geçmesini dilerim.

    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  3. Doğal ortama dönüşün ne demek olduğunu anlamaya çalışıyorum. Şu bir gerçek, eve daha çok yakışıyorsun ve hep yakıştığın yerde yaşamanı diliyorum.

    YanıtlaSil
  4. Şükürler olsun canım benim.. Hepimizin gözü aydın.. söyleyecek söz bulamıyorum, sadece şükrediyorum... hepinizi çok öpüyorum...süpersiniz... hakikaten eve çok yakışıyorsun...ve Abuzer'in dileğine aynen katılıyorum, hep yakştığın ve mutlu olduğun yerde yaşa.. çok sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. yasasınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

    bu super birsey

    S U P E R RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

    Haluk ve Ayla !

    YanıtlaSil
  6. Şukurler olsun, müjdelerin en büyüğünü bugün verdiniz,hepinizi öpüyorum. FÜSUN

    YanıtlaSil
  7. Ne kadar harika bir haber bu!!! Cook sevindim Behiye

    YanıtlaSil
  8. Çok şükür Şule'ciğim... Geçmiş olsun hepinize, hepimize. Harika görünüyorsunuz. Öpüyorum:) Sevgimle, nilay

    YanıtlaSil
  9. şule canım arkadaşım
    yazıyı okumadım daha resimler anlatıyor ve
    en iyisi
    hiç bişey yazmamak
    azıcık ağlamak belki
    .
    .
    .
    .
    erhan

    YanıtlaSil
  10. Bu ne guzel haber boyle!!! Haydi gozumuz aydin... Gecmis olsun, guzel gunler onumuzde, baharin gelisi gibi yeniden dogdun.

    Susum, ne kadar tatli cikmissin, hele Ecmel'li resimlere bayildim.

    Hadi artik gezmelere cikma zamani geldi :)

    Alev A.

    YanıtlaSil
  11. Alev Abla yapilir mi bu bana yaaa! Susumu kanepede otururken gorunce, koltuktan dusuyordum neredeyse!!! Ne cok sevindim anlatamam... Hepinizi ayri ayri kucakliyor kocaman opuyorum. Filosuma da kocaman opucukler.. Bu gunleri de gorduk ya, daha ne isteriz:))

    Happy Dance!!!!

    Senem

    YanıtlaSil
  12. Bugün BAYRAM insan sevinirken ağlarmı? Evet ağlayabilirmiş.Evine hoş geldin,Şuleciğim.Hepinizi kucaklıyorum.Hepimizin gözü aydın Sıra İstanbul ayağında.Herşey gönlünüzce olsun.MAŞALLAH;MAŞALLAH,MAŞALLAH.Kelimeler tükendi.Hepinizi öpüyorum.

    YanıtlaSil
  13. Alev abla,Süper haber.Çok sevindim.Herkese çok geçmiş olsun.Geçti bitti artık.Ne mutlu hep beraber kardeşler bundan sonra evin ve Şule'nin keyfini çıkartın.Sizi çok öpüyorum.Artık görüşmek üzere diyorum....
    Sevgiyle kalın.
    Burçin.

    YanıtlaSil
  14. İşte budur ! Şükürler olsun ki beklediğimiz güne ulaştık. Hastanenin en güzeli bile evin o sıcak ortamının yarattığı pozitif etkiyi yaratmıyor. Artık bundan sonrası sahile ulaşmak için zorlu bir tepeyi aştıktan sonraki yokuş aşağı hoplaya-zıplaya serin sulara kendini atmanın keyfi olacak inşallah. Sen ve sevdiklerin zoru başardıktan sonrası bu başarı ve mutluluğun keyfini çıkarmak olmalı. En kısa zamanda gülen gözlerini İstanbul Atatürk Hava Limanında görmek için sabırsızlanıyoruz canım arkadaşım.

    YanıtlaSil
  15. Canım Şule'ciğim,
    YAŞASIN, herşey daha çooook güzel olacak. Eve çıkmış olman harika. Darısı yurda dönmene, kavuşmamıza inşallah. Yarın Ayla, Pınar, İpek buluşup yine sana bol bol pozitif enerjiler, şifa duaları yollayacağız. Seni çook seviyorum. Alev, Yalçın ve kocacını da kucaklıyorum, sağolun, varolun, öpücükleer

    YanıtlaSil
  16. dun habire mesajlar yolladim ve cevap alamamistim... demek ki bu hayirli haberlerin icin hazirlik varmis....oh...oh...oh....... allaha sukurler bugunu de gorduk... icim nese doldu valla... ev pek guzeldi simdi sulecim ile daha bir guzellesmiştir... darisi esas evinize donmenize.. Sulecim sana kocaman SANAL bir opucuk ve kucaklama yolluyorum... yanaklarından sanalca SSSSSSSAAAAAAAPPPPPPPP diye opuyorum...Alev, Yalçın ve Ecmel de yarı sanal opulduler ve kucaklandılar. Onlara da binlerce kez tskler.... iyi ki varlar... hadi şansımız açık olsun .... cok optum

    YanıtlaSil
  17. Alevciğim,Şuleciğim....bu güzel haber için tanrıya sonsuz teşekkürler ediyoruz sizleri çoook seiyoruz .....

    YanıtlaSil
  18. Haberi duyduğumda çok sevindim. Anlatayım. Dün gece Beyoğlu'nun arka sokaklarında pavyondayım. Kıyamet müzik, sigara dumanı, alkol kokuları arasında kendimden geçmişim dans ediyorum. Uzaktan bir tip bana gülüyor, iki kolunda iki konsomatris. Adamı tanıyorum ama duman muman net göremiyorum. Gülerek bana yaklaşıyor. Kim çıksa beğenirsiniz: Bertan..... İyi haberi veriyor "Şule eve çıktı " diyor. Sarılıp öpüyorum. İçim sevinçle doluyor. O da onu kutluyormuş..Hatta kutlamaya Şule'nin eve çıkacağını öğrendiğinden itibaren başlamış günlerin hesabını şaşırdım dedi. Ne iyi insan, ne incelik, ne kadar tatlı. Ne kadar çok seviyormuş Baldızını. O Saaten sonra kutlamaya ben de katılıyorum sabaha kadar kutluyoruz. Yetmiyor bu akşam tekrar buluşacağız. Hesaplar benden. Bertan da diyor ki Bursa'ya da gel orada Taylan diye bir yer ben de seni orada ağırlarım. Öpüşüp ayrılıyoruz. Öyle bir tatlı anı işte.

    YanıtlaSil
  19. İyi iyi, bu şimdi Bertan'a musallat oldu, beni rahat bırakır artık!

    YanıtlaSil