2 Mart 2010 Salı

25.GÜNÜMÜZ


Merhaba sevgili arkadaslar ve dostlar,

Bugün size cok uzun yazamiyacagim. Merak etmeyin. Hersey yolunda ve olmasi gerektigi gibi gelisiyor. Yazimin kisa olmasinin sebebini anlatayim sizlere.....

Bugün öglenden sonra Sule ile ilgilenen doktorlardan bir tanesi odaya geldi. Hastaneden taburcu olup eve ciktikdan sonra uymamiz gereken kurallari, Sule'nin neleri yiyip yiyemiyecegini, sosyal hayatinin nasil olmasi gerektigi gibi konularda tafsilatli bilgiler verdi ,uyarilar yapti. Doktor anlatti, Yalcin bize cümle cümle tercüme etti, ben not tuttum. Sule ve Ecmel dinlediler. Tuttugum notlari temize cekmem gerekti onlari hallettim. Simdi icim rahat.

Bu gün sabah önce Ecmel gitti Sule' nin yanina. Yalcin ve ben daha sonra, doktorun gelmesine yakin bir zamanda gittik. Sule 'mizin keyfi cok
yerindeydi. Öglen yemegini rahat yiyebilmis. Hatta ben bu sabah bir kek yapmisdim. Birazinida Sule' ye götürmeden icim rahat etmedi. Hic ümidim yoktu yiyeceginden. Ama maasallah bir dilimini yiyebildi.

Elisi faaliyetleri tüm hiziyla devam ediyor. Bunu fotografda da görmüsünüzdür.....Bakalim daha neler yaratacak....

Az önce sizlere bahsettigim "uyulmasi gereken kurallar" i daha sonra yazabilirmiyim????
Bu aksamlik hoscakalin,
Saglicakla kalin

Alev

10 yorum:

  1. şule selamlar arkadaşım
    dün yazamadım ne kadar özür dilemem gerekiyor ve ne cezam varsa not et dönünce söyle arkadaş
    razıyım...... :( ama hiç bir cezan bilki benin kendikendime üzüldüğüm kadr etkili olamaz
    bir atkı rica edicektim...
    sarı kırmızı yada yeşilbeyaz olabilir :))
    hehe bu ara ketfimiz yerinde anlıyacağın sportif olarak...........
    sevgiler arkadaşım
    ve saygılar sana güç veren herkeze
    ve dünyanın en önemli insanları gerçek doktorlara
    .......................
    erhan

    YanıtlaSil
  2. Yasasın !!! Şulecim benim canım arkadasım ! o guzel yuzunu yakın markaj görebilmek ne buyuk mutluluk. Cok sukur bu sınavı da basarıyla tamamlıyorsun. Bundan sonrasi daha da kolay olucak insallah. Örgüye devam et kardescim, en guzel terapidir, insanı inanılmaz dinlendirir.

    Canım insan seni cok ama cok seviyorum, güzel güneşli günler diliyorum.

    YanıtlaSil
  3. Selamlar,çiçeklerin harika olmuş,iyi satılır örmeye devam.Şule yandın.Hastaneden çıkınca DR.ların kuralları,Alev'in kuralları yanında hiç kalır.Mesela Alev önde elinde çamaşır suyu heryerisuluyor arkasından sen geliyorsun.Senin yanına hastaneden "sterildir" kağıdı almayan yanaşamaz.Kimbilir kafasında neler var.Şule'ciğim bakışlarınla çok iyi oldugunu söylüyorsun.(MAŞALLAH)bizleri sevindiyorsun.Güzel güzel bakmaya devam........ hepinize sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Elisi cicekler peek hos olmuslar Sule hanimcim.
    Dane

    YanıtlaSil
  5. sulecigim gozler ruhun aynasidir denir ya budefa omur ilik aynasi resmen omur iligi gosteriyor omur ilik ben cok rahatim yeni yerimden de cok memnunum arti k sizde rahat olun diyor bukonuda emegi gecen herkese bilhassa sevgili basi yayin genel mudurumuz alevcigimize bizleri habersiz birakmadigi vebutu emekleri icin binlerce tesekkurler bas aktorumuz yalcinciigim seni allah bugunler icin yaratti herhalde allahdaima saglik huzur bagislasin bu arada oglum bu arada sende en iyi yardimci akttor secildin buyuk allahim zaten hepimiz dunyaya bir gorev icin gondermis ben bu gun donuyorum gorusmek uzere coook ccck opuyorum gulsumanne

    YanıtlaSil
  6. Ayyy ayyy ayyy yerim ben o yaka ciceklerini, walla gozlerim doldu, taaa Essenler'de benim adim geciyo. O zaman size bir de "SEVGiLi ELDiVENi" tarifi vereyim. Ecmel Bey'in bir sonraki gelisine supriz olsun.

    MALZEMELER

    Nako vizyon yun (Kirmizi iki kat) Sis no:6

    YAPILISI:
    16 ilmek ile baslanir. 8 sira iki ters iki duz lastik orulur. Dort sira duz ordukten sonra siste bekletilir. Ayni sekilde bir parca daha orulur. Iki parca ayni siste birlestirilir. Son olarak iki sira daha orulur.

    Fotograflarda gormek isterim walla...

    Opuyorum cokkk

    Derya Baykal

    YanıtlaSil
  7. Canim Sulem, Alev ablamiz,
    Geriye sayis basladi.. 3..2..1 ve eve cikicagiz.
    Susum cok guzel, hele bu ciceklerle cok guzel olmusuz.
    Bu uc gunde artik butun grubahatira cicek yaparsin.
    Biyopsiden guzel haber bekliyoruz.

    Bol opucukler :)

    Alev A.

    YanıtlaSil
  8. yaka ciceklerine bayildim valla .... pek bir yakismis.... ben de artik eve dondum.... dane ile kulaklarini cinlatatip durduk ... kocaman optum ... bu arada doktorun listesini bekliyorum heyecanla....super bir liste olacak....kurallari severim:)))) opuldunuz...........

    YanıtlaSil
  9. şule hanımmmmmmmmmmmm,
    bugün çooooooooooook güzelsiniz çiçeklerinize bayıldım. gülmak size çok ama çok yakışıyor. hep böyle gülün!!!!!!!!!!!
    çok çok sevgiler
    ethel

    YanıtlaSil
  10. Eveeeeet kaldı iki şafak Şuşucum eve çıkınca kendini nekadar özgür hissedeceksin gözlerinin ışıltısını görmek ısterdim. Alev eve elinin deydiği belli çamaşırsuyunun kokusunu alırgibiyim. Kucak dolusu sevgiler. Füsun

    YanıtlaSil