18 Mart 2010 Perşembe

18 MART

Merhaba sevgili arkadaslar ve dostlar,

Dün blogumuzu güncelleyemedigimiz icin bizi merak edenleriniz olmus.
Hemen bastan yazayim sizlere. Merak etmeyin cok önemli birseyimiz yok.
Dün öglenden sonra Sule' nin biraz atesi cikti. Bir ara 38 dereceye kadar yükseldi. Hastaneden taburcu olurken cok siki olarak tembihlemislerdi.
" En ufak bir degisiklikde hemen istasyonu arayacaksiniz" diye.
Bizde hemen aradik tabi.. Onlarda Sule'yi kendi doktoru Ahmet Bey' e yönlendirdiler. Bize telas etmememizi soyledi. Bunlarin hep olabilecegini , eger ates 38,5 olursa cuma yerine persembe günü hastaneye gelmemizi gerekirse antibiyotigi degistirecegini söyledi . Allaha sükür daha fazla yükselmedi ates.


Ama biraz keyfi kacti tabi. Hali, dermani, istahi hemen etkilendi. Onun icinde dün size yazamadi. "EEEE sen niye yazmadin "diye soracak olursaniz, ismi lazim degil ama HALDUN isimli bir cocukluk arkadasim var. Gecen gün cok uzun yazdim diye benimle bayagi girgir gecmisti. Alindim biraz herhalllll. Onun icinde dün yazmadim. Sule bugün de yazamayacagini söyleyince, sizler bizi merak etmeyesiniz diye yine klavyeyi elime aldim.

Kisaca sizlere durumu izzah etmeye calistim, merak etmeyin. Yarin sabah, rutin kontrolü var. Bakalim Ahmet Bey ne diyecek.

Bu durumun haricinde bugün fazla degisik birsey olmadi. Hep evdeydik. Ben bir ara söyle bir ufak tura ciktim. Sonra normal ev hayati.

Burada hava bugün cok güzeldi. Hem sicak , hem de günesliydi. T-shirt ile dolasan bir iki kisi bile gördüm. Cafe lerin önlerine masalar cikmis, herkezler oralarda oturuyordu. Yani günesi gören kendini sokaga atmis...


Amman ben yine kaptirip lafi uzatmayayim da ismi lazim degil arkadasi kizdirmayalim.......



Yarin insallah Sulem size yazar...

Tekrar görüsmek üzere...
Saglicakla kalin...
Alev

8 yorum:

  1. Aslında bizler yani audience, yani Suleseverler, gercekten sizlerin uzerine cok ciddi bir yazma baskısı yıkıyoruz. Kotu birsey ama dogal elbette. Valla sahsen biz de bir nebze olsun telaslanmaya baslamadık diyemem ki Alev abla cıkageldi (daha dogrusu yazısı)

    O Haldun efendi halt etmis! kardesim okumaktan sıkılıyosan okumayıverirsin kanal rahatsız ederse de zaplarsın! O zaten biraz garip: neymis Ecmelle Romanyada pavyona gidecekmis falan! Ecmel'i madem bu kadar severdin bundan once gideydin ya kardesim. Simdi mi aklına geldi pavyon mavyon

    Neyse elalemle bu kadar ugrasmak yeter.

    Kucucuk bir ates hala bile korkutuyor bizi Sule'cim ama bu da iyilesmenin bir parcası. O lokosit denen cok gerekli olduklarını bunca yıl sonra ogrenebildigim nesnelerin de kendilerini faydalı hissedebilmeleri icin bu sart. Ne de olsa isleyen demir ısıldar! Boyle boyle artacak sayıları onların bir de bakmıssın 4-5 bin oluvermisler Su anda hayal gibi gelebilir ama gelecek guzel gunler var insallah!

    Bu sacma yazıda aklıselim hanımımın payı yok elbette zaten Sule okudugunda anlar

    Sevgiler

    Haluk y.

    YanıtlaSil
  2. Aaaaaa oldu mu simdi ya...ben de tam bugun kitap icin kapak onerisi yazicaktim biraz uzerinde chat'lesiriz diyodum. Yine de yazayim. Kitabin kapagi keske hani morning glossery'nin not defterleri var ya kangroo serisi, defter ayrica plastik fermuarli bi seyle kapli, sizin sterilize gunlerinize gonderme olur ic kapagin ustune boyle bir dis kapak ne dersiniz???Fermuari acinca icine kalem de konabiliyo, benim gibi kalemsiz kitap okuyamanlar icin de bire bir. Tam anlatamadim biliyorum, fotografini scan edip size mail ile gonderirim.

    Optum cooook, ATESLi OLMANIZIN BASKA NEDENLERE BAGLI OLDUGU HABERLERiNiZi bekliyoruz bu arada :)))

    YanıtlaSil
  3. Canimlarim, cok merak etmistik, iyiki yazdin Alev.
    Susuma cok gecmis olsun, vucudumuz tabiki biraz tepki gostersin, savassin ki kuvvet kazansin. Bunlar da gecicek hep ileri bakalim guzel gunler yakinda. Bak simdi Alp'te geliyor, o sizi neselendirip, guldurur.

    Susum kendini yazmadim diye kotu hissetme, insan bazi gunler elini kaldirmak istemez.

    KOCAMAN OPTUM :)

    ALEV A.

    YanıtlaSil
  4. Selamlar, Sabah ilk işim bloga bakmak sizleri göremeyince merak ediyorum,neyse haber alınca rahatladım.Havaların düzelmesine çok sevindim.Artık daha rahat dışarıya çıkar cafelerde keyif yaparsınız.Kendinize iyi bakın.hepinizi öpüyorum.

    YanıtlaSil
  5. Blogunuzu zevkle okuyorum, belki bahsettiğiniz şahsın yakını görme problemi olabilir ondan gözleri ağrıyordur :))) belli bir yaştan sonra doktora gitmek şart :)))

    Şuleciğim merak etme bunlar normal durumlar inan bana arkadaşım. Dün sabah kargalarla beraber Şifa ile telefon trafiğine başladık. Sonra da orada mı burada mı buluşalım derken Cİhangir'e gel dedi ben de aynen gittim. Bir de baktım ki sizin çetenin mensuplarından Esin de var yanında. Çok mutlu oldum. İyi ki üsküdar amerikan gibi bir lisede okumuşum da sizler gibi insanları tanımışım. Seni de anmandan etmedik arkadaşım. Sen gelince hep beraber gideriz.

    Bu arada O'ya kod adlı blog izleyicisinin yorumu bana bir şeyi çağrıştırdı. O bahsettikleri defter olarak yapılabilir ve belki de satılıp onların da gelirleri bahsi geçen projeye katkıda bulunur. Sizler mezun olduktan sonraydı sanırım : ben folklor koluna gelir sağlaması amacıyla üzerinde okula anblemi olan mavi klasörler ürettirmiştim, ayrıca okul amblemi, ders programı filan da bastırtmıştım, bu benim hayattaki ilk projem ve kazandığım ilk paraydı. Sonra da lise sonda okulda money making project branchi kurmuştuk, sevgili Miss Linder ile.. ( o bana lise sonda itiraf ettiydi , "seni hep deli zannederdim ama sen aslında akıllı bir kızmışssın ".

    Sevgli blog takipcileri bugün burada da hava güneşli, biraz laf salatası oldu ama Şuleciğime bir değişiklik olsun diye içimden geldiği gibi yazdım, aff ola...

    YanıtlaSil
  6. Yaw ne alınganmışsınız siz vallahi !! Ben burada kocalarınıza mukayyet oluyorum, kötü yola düşmesinler diye elimden geleni yapıyorum, geceleri gözlerime uyku girmiyor, cansiperane bir uğraş içerisindeyim. Tam memlekette bunları zapt-ı rapt altına almışım, Yalçın oradan azar, yok Münühe gidecem, yok Berlin'e gidecem bir Türk orada ev açmış vs herneyse diye..Onla konuşur dil dökerim yapma etme derim. Zaten iliğin kemiğin kurudu kendini zorlama derim. Siz tabi orada keyifler keka gelsin börekler gitsin poğacalar, yün örme partileri, akşamları dizi seyretmeler ... oooh!! Tok açın halinden anlamaz. Ben takdir beklemiyorum ama alınganlık da yapmayın, hatta teşvik edin dimi??

    Şimdi bak Haluk Kardeşim ben pavyonların adamıyım. İstanbul gecelerinde bi sor beni görürsün. Ecmel'i ben önceden tanımıyordum cemaate Şule kazandırdı. Pavyon şimdi aklıma gelmedi zaten hep aklımdaydı da bir türlü fırsat bulamıyorduk. Kızlar gidince fırsat doğdu.

    Not: Daha uzun yazmıştım ama yanlış düğmeye basınca yok oldu tekrar hatırlayıp yazamadım hepsini (Alkol, sigara etkisi herıld yani)

    YanıtlaSil
  7. Nasılsınız efendim. Acil şifalar dilerim. Saygılarımı sunarım. Rabb-ül Alemin'e ettiğim dualar bir an önce yurda sağ salim dönmeniz içindir. İnşallah kabul olur. Ne demişler "Bekleyen derviş muradına ermiş" , ben de size sabır telkin ediyorum. Belki şu anda size uzun geliyor ama bu uzun ince yol inancınızı pekiştirir. Kemal'e erme yolunda bir mihenk taşı oluşturur. Her ne kadar Cenab-ı hak'dan şahsi bir istek niyaz edilmez ise de ben sizin iyileşmeniz hususunda gene de bir dilekte bulunmanın faidesine inanıyorum. Şüphesiz şu an sıkıntıdasınız ve hiç şüphesiz bunu aşacaksınız ve gene şüphesiz muradınıza ereceksiniz.
    Saygılarımla
    İbn-i Haldun

    YanıtlaSil
  8. kızlaaar alçına üzüldüm ama geçici birşey her genç erkeğin başına gelir... tatlılarım ateşle ve de az biraz iştahla uğraşmakta olduğunuzu biliyorum, bu okadar normal ki... ancak işin biran önce neticelenmesini beklemek doğru değil geçilmesi gerekn yollardan mutlaka geçmek gerekiyor onun için şuşum'da tükenmeye yüz tutan abır işi gerçekten şimdi herzamankinden çok lazım... dayan şuşum, inan hepsi masal olacak o zaman da kendin bile inanamayacaksın. bu arada seninle konuşmamın şokunu daha doğrusu sevincini hala yaşamaktayım. son günlerde ben de biraz tıngırdıyorum ama geçecek. sağlıcakla kalın sizleri çok özlemiş olarak öpüyorum.

    YanıtlaSil