4 Mart 2010 Perşembe

27.GÜNÜMÜZ















Merhaba sevgili dostlar ve arkadaslar,

Bu aksam sizlere cok uzun yazamayacagim. Evde yapmam gereken bazi seyler vardi. Onlari hallettim, vakit de biraz gec oldu. Onun icin mazur görün.

Bugün Sule 'mize önce Ecmel gitti. Yalcin'in evde calismasi gerekiyordu. Benimde carsi-market islerim vardi. Onlar epey zaman aliyor tabi. Marketteki tüm ürünlere yabanci olunca yanlis birsey almayayim diye dikkat harciyorum haliyle uzun sürüyor. Yalcinin bu ara isleri yogun, telefonlarla bogusup duruyor . Bu arada bazen de isinin tam ortasinda " burada ne yaziyor" diye elinde birseyle gelen ablasini cevapliyor...

Öglenden sonra temizlik yapmaya Italyan Coanna ve annesi geldi. Iki saatte temizlik isi bitti??????? 30€ alip gittiler. Icime oturdu vallahi!!!!!

Daha sonra Yalcin ile beraber hastaneye gittik. Sulem maasallah cin gibiydi.. Nesesi, keyfi herseyi yerindeydi. Yine Derya Baykal güllerinden yapmis. Ama bu sefer boyutlarini ufaltmis. Insallah eve cikinca onlarla bir kompozisyon yapacagiz.

Sule aksam yemegini yedikden sonra eve döndük. Ecmel bizden daha önce eve gelmisti zaten. Cünkü evde cok önemli bir görev onu bekliyordu!!!!!
Dün onunla beraber IKEA ya gidip demonte bir ayakkabi dolabi almistik. Iste onu monte etmesi gerekiyordu!!!. Biz gelene kadar plani üzerindeki calismalari bitirmis, Yalcinin eve gelip tornavidayi vermesini bekliyordu. Dolabin monte asamasinin resimlerini birazdan göreceksiniz.....
Bu aksam sizlerden birsey rica edecegiz. Bu blogu okuyan ve annemle tanisikligi olan arkadaslara seslenmek istiyorum. Annemin bir serzenisini size aktarip aktarmamayi epey düsündük ve yazmaya karar verdik. Annem diyorki " herkez Sule'nin durumunu blog dan okuyor, ögreniyor. Ondan sonra kimseler beni aramiyor" diyor.. Galba Sule' nin arkadaslariyla biraz sohbet etmek istiyor. Ona iyi gelecegini umuyoruz... Iletmesi bizden....


Simdilik bu kadar yazabiliyorum. Ayrica Sule ' nin de bir mesaji var.
Yazi yazarken elleri titredigi icin rahat edemiyordu. Yavas yavas geciyor. Klavye yi yakinda senden geri alicam. bunu da blog da yazarsan sevinirim demisti... Ne güzel degil mi????




Iyi geceler
Saglicakla kalin
Alev

6 yorum:

  1. Valla hersey super! Allah nazardan saklasın Suleyi boyle gulerken ve gercek gulumsemesiyle gormek harika birsey! Hele ayakta gormek cabası.

    Kırmızılar da cok yakısmıs ama biz dunku mor terliklere bittik.

    Herkese kuvvet Ecmel tam zamanında geldi valla! Onu kaynanası degil cumle alem seviyor! Alev ablaya zaten laf yok.

    Son oneri: bence Alev Abla kendi blogunu acip Sule'ye rakip olabilir!

    Sevgiler

    Haluk ve Ayla

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Alev Abla ve Sulecigim,

    Anneniz hakli. Herkes, hepimiz blogu okuyup o anda olanları bir sekilde paylasıyor, sizi arıyorlar. Bir de kendisinden bazi seylerin saklandıgını bile dusunebilir. Ben kendisi ile bir kez tanıstım,ben de aramak ve en azından gecmis olsun demek isterim, bunu dusunmustum de.

    Sulecim o kadar hos cıkmıssın ki. Gulumsemene bakinca Sule geri geldi dedim kendi kendime. Guzel gunler dilerim, sevgiler

    YanıtlaSil
  3. şule selam
    herkezin ortak fikri o gülümsemen
    ve o ışığın yarattığı samanyolu
    hadi arkadaş bak benim doğumgünüme az kaldı :))
    eğer aramazsan yıkılırım ben anlamam :((
    görünen o ki eve çıkıyorsun çok yakında
    çok özel ev işi tarhana var istersen yollimmmmmm
    :) bulamazlar orda özel imalat valla az acılı
    dün akşam yaptım süperdi
    tamam buldum sufleden önce tarhana sözüde vereyim bari yemek menüsünü yavaş yavaş tamamlarım sonra ver elini yemekteyiz programı...
    sevgi ile kalın

    YanıtlaSil
  4. MAŞALLAH Şulecik,kırmızılar çok yakışmış.Çok iyi görünüyorsun.Bomba gibisin.Bakıyorum evde hummalı bir faaliyet var.Senin için hazırlanıyorlar.Filiz teyzemi hemen arar, biraz dedikodu yaparız.Çocuklar bugün çok uykusuzum gece hiç uyumadım gibi birşey.Kelimeler çıkmıyor.Saçmalamadan noktalamak istiyorum.Yarın ğörüşmek üzere.

    YanıtlaSil
  5. Guleryuzlugiller,
    hepinizi kocaman kocaman opuyorum.Basta kirmizili fistigi bittabii.
    Ikea ayakkabi dolabi JB on the rocks( yoksam elma suyu muydu !) + finduk esliginde ancak bu kadar basari ile monte edilir.Helal!

    YanıtlaSil
  6. Şuşucuğum,Alevciğim....bu güzel vede mutlu haberleri bize verdiğin için Alevciğim sana çoook teşekkürler ediyoruz sağ ol.....Şuşucuğum ,senin, günbe gün çok daha moralli olman bizleri nekadar çoook mutlu ediyor tahmin edersin......ha gayrat hiç bir şey kalmadı artık bu mutluluk dorukta ..sizleri çoook seviyoruz ....

    YanıtlaSil