13 Ekim 2010 Çarşamba

13 EKİM 2010

Merhaba sevgili dostlar,

Size bugünün de raporunu yazmak için hazırım.
Bugün için kemoterapiye başlayacaklarını söylemişti doktorlarımız. Fakat sonradan yaptıkları bir konsültasyon sonucunda lökositleri 100.000 e indirdikden sonra başlamaya karar vermişler. Yapılan tahminlere göre yarın bu sayıyı göreceğiz ve tedaviye başlayacaklar.
Bugün bunları bize izzah eden Mustafa Bey'e " bu tedaviyi Almanya'da yapmamızın doğru olup olmayacağını" danıştık. "Bu tamamen sizin tercihiniz, bu konuda karar verirseniz ben Şule'yi Almanya ya gidebilecek şekilde hazırlarım, yanına bir sağlık personeli verir, her türlü organizasyonu ayarlarım .Ama ne gidin derim, nede gitmeyin" diye konuştu.
Bunun üzerine Ecmel ve Yalçın Almanyadaki doktorumuz Ahmet bey ile konuşmaya karar verdiler. Ahmet bey ise" bunun doğru olmayacağını, zaten İstanbulda yapılacak tedaviyi beraber organize ettiklerini, Almanyada şu an için yapılacak farklı birşey olmadığınu ve yolculuğun Şule için bir dezavantaj olabileceğini " söyledi. Kemoterapiden sonraki dönemide atlattıkdan sonra düşünelicek bir konu olduğunu belirtti.
Bunun üzerine bizde Mustafa Bey'e "burada kalacağımızı" söylediğimizde " "en doğru kararı verdiğimizi, bizi yönlendirmekten çekindiği için kendi fikrini söylemek istemediğini " belirtti.
Artık kemoterapimizi burada alacağız. Bunu 5 günlük bir tedavi olacağını biliyoruz. Bugün , halen devam eden ateşin kaynağını bulabilmek için bir tomografi çekildi. Yine eskiden olduğu gibi ciğerde ufak çapta bir enfeksiyon gözüküyor. Bununla ilgili tedaviyi zaten pazar gününden beri alıyor.

İnşallah yarın başlayacak kemoterapi Şule mizi çok sarsmadan işlevini yerine getirir.
Size elim erdikçe gelişmeleri aktaracağım. Sizleri merakta bırakmayacağımdan emin olabilirsiniz....
Dualarınızı bizden eksik etmeyin....
Sağlıcakla kalın...
Alev Balta

7 yorum:

  1. Melisa'nin hesabindan muge yaziyor,

    merhabalar' biraz evvel sulecigime facebook dan mesaj yazdim. ben simdi almanyadayim, ayni zamanlarda burada olacagimizi konusmustuk, pur nese ona yazayim istedim. ama seytan durttu iste bir de buraya bakayim istedim, uzuldum .. biliyorum ve eminim bu sureci de en kisa zamanda atlatacagiz allah yardimcin olsun canim benim' tum dualarim, iyi dileklerim senin icin..nazarlara geldin.. insallah en kisa zamanda tekrar gulen yuzun ve tum enerjinle iyiles, toparlan... seni cok seviyorum birtanem...

    YanıtlaSil
  2. canım şuşum,vallahi neredeyse 1 aydır bakamıyorum maillerime.Birkez geçen hafta alev resim koymuş dediler,unıversite sıralarındaki resmimizi görüp eski hatıralara daldım.....zaten bırtek ona baktım.....bırde ancak şimdi yeni açtım mailleri....senin bloga girince birden çok üzüldüm.....ama canikom inanki'' bunlar basit gelecek şuşuma biz neler atlattık tüm sevenleriyle beraber" diye düşündüm.....sen hiç üzme kendini bitanem.....allahın izniyle bu sıkıntıların da birgün unutulacak yeterki sen sıkma kendini......degilmiki senin böyle güzel arkadaşların,ailen ve sevenlerin var....sırtın hiç yere gelmez güzelim,,,,seni cok seviyorummmmmmmmmmmmmmmm.nur kurtcan

    YanıtlaSil
  3. Disarda bardaktan bosanircasina yagmur yagiyo. Bu yagmura en iyi ne gider dedim tabiki Leonard Cohen sarkilari, yarin kapinin onune birakirim:)

    "Meshur Mavi Yagmurluk"u dinleyerek baslayin ama...

    Aaa bi de kitap kapagi icin size cuma aksami bahsettigim ornegi sonunda buldum hani steril gunlere gonderme yapan bakalim size fikir olarak nasil gelecek.Onu da birakirim.

    Gecenin bu yarisi bi sey daha aklima geldi kitabi saatli marif takvimi formatinda yapsaniz nasi olur acaba her gunle ilgili bi gunce var, fotograf var, arkasinda da gunun yemegi Alev'in yemek tariflerinden olur. HImmm sacma mi ? Tamam baska dusuniyimm o zaman sabaha cok var yagmur sesi de sahane...

    YanıtlaSil
  4. Canim Sulem,
    Bunlar da gecer, sen nelerden gectin, bu sadece yolda ufak bir engel. Sen bunun ustesinden gelirsin. Seni cok seviyoruz ve dua ediyoruz, vallahi istersen burdan atlar ucaga gelirim oraya. Sen yeterki iyiles.Almanya'ya gitmemen iyi olmus, Turkiye'de destegin, sevenin bol. Hem ustelik Turkler her isin ustesinden gelir.

    Alev ablamiz, ayrica sana cok tesekkur ederim, bizi boyle haberdar etmen cok cok onemli... ne olur yazmaya devam.

    Binlerce kucak dolusu opucukler.

    Alev A.

    YanıtlaSil
  5. Şulecim canım benim !

    Seni düşünmediğim hiç bir an yok desem !! Tabii burada nasibini kim alıyoooo !! Şifa !!

    Lütfen moralini bozma çünkü bu neticede birsüreç, her şey yoluna girecek. Sen focus of concentration'ini lütfen başka bir takım konulara vermeye bak ki işin daha kolay yürüsün.

    Seni çok ama çok seviyorum, dualarım hep seninle.

    Mucks

    YanıtlaSil
  6. Şule'iğim, bu da geçer,Sen neleri başardın.Bunuda atlatacaksın.Moral tedavinin en önemli desteği hayatım ha gayret.Bütün dualarım sizlerle BAŞARACAKSIN,iyi haberlerini bekliyoruz.Dualarım seninle

    YanıtlaSil
  7. Ben gerçekten kendime çok kızdım!
    Olan bitenden habersiz iyi yolculuklar mesajı atan Aslı ben.
    Hiç kötü düşünmüyorum,paniklemiyorum.
    Kocam ve çok sevgili bir arkadaşım bu yollardan geçti.İkişer defa..İyi düşündüm iyi düşünüyorum. İyiye inandım iyiye inanıyorum.Ve yine öyle.İlk günden beri hiç panik olmadım. Olmayacağım.En kısa zamanda bunları da geri de bırakmış ve yeni güzel şeylerin hayallerin üzerinden konuşuyor olacağız!

    YanıtlaSil