20 Ekim 2010 Çarşamba

20 EKİM 2010 ÇARŞAMBA

Merhaba sevgili dostlar,

Bir gün aradan sonra size tekrar yazmaya başlıyorum.
Dün öğlenden sonra annem Şule' nin yanına geldi ben biraz dolaşmaya çıktım.
Benim hastaneden çıkacağım saatte sevgili Emre buradaydı. " Nereye gideceksin?" diye sordu.. Ben de "yürüyerek Cevahire giderim, orada biraz dolaşır sonra da bir sinama yaparım" dedim. "Sinema için niye taaaa oralara gidiyorsun ki, hemen şuracıkta City's var...Gmall var.. oralara gitsene " dedi. Bende " amaç yürüyüş yapmak, onun için Cevahir' e gidiyorum deyince bana verdiği cevap şu oldu: " Pendik' deki sinemada da senin istediğin film var, oraya git bari"...Biraz gülüştük bu vesile ile iyi oldu tabiiii .

Emre geldiği zaman bizi neşelendiriyor. Ecmel'in can arkadaşı Emre... Taaa çocukluklarından beri beraberler.... İşi nedeniyle zamanının büyük bölümünü Moskova' da geçiriyor ama şu dönemde Ecmel' i yanlız bırakmamak , ona moral desteği sağlamak amacıyla "işleri kendi haline bıraktım ben buralardayım" diyor.... Allah herkeze böyle can dostlar, arkadaşlar kısmet etsin...

Bugün , kemoterapinin üçüncü günü. Biraz önce ilacı , port'a bağladılar. Onu bağlarlarken bizim yoğurtlu kebabı çıkartıyorlar. Onun için öğlen vakti geldiğinde biraz birşeyler yedirebilirsem sevineceğim. Şimdi taktıkları ilaç yarım saatte bitiyor. Sonra üç saat kadar ara veriyorlar , sonrada dört saat sürecek başka bir ilaç takıyorlar. Dün öğlenden sonra ateşi yükseldiği için bir süreliğine kemoterapi ilacını çıkartıp ateş düşürücüyü taktılar. Ama bugün de öyle olursa hepsini beraber vermeyi düşünüyorlar. Çünkü sırada takılmayı bekleyen kan var....

Size, dünden ve bugünden yazacaklarım şimdilik bu kadar. Önemli bir gelişme olursa ilaveyi yaparım tabi... Şu aralar fotoğraf eklemeyi düşünmüyorum. Kemolar bitsin, neşemiz yerine gelsin bol bol ekleyeceğim... Merak etmeyin...Söz....

Sağlıcakla kalın,
Alev Balta

4 yorum:

  1. Alev Hanim, yapabilecegimiz bir sey olursa lutfen iletin. Sule'nin keyfini yerine getirecek kitap, film, ya da baska ne olabilirse soyleyin buradan hemen yollayayim. Hatirliyorum kemoterapi gorurken tum Friends serisini izlemistim, bol bol gulmustum. Cok iyi gelmisti.

    En icten dilekler,
    Alim Erginoglu
    www.alimrachel.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. canım Alevcığim,allah sanada kolaylık versın kı şimdi olduğu gibi şuşumu böyle güzel motive et......sen sonra değil pendik e Bursaya kadar bıle yürürsün vallahi!!!!!yanına Ferhali de al da biraz hareket etsin!!Bilgisayar başında otura otura örümcek bağlayacak!!!!kızma kızma şaka...Şuşum aklına gelen istediğin birşey varsa yollayalım Bursadan????öpüyorum sizleriiiii

    YanıtlaSil
  3. Ben yarım.Şule için Alev'le 30 günde devrialem me Sanada kart atarız.Hepinizi öptüm.

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Alev ve canım Şuşu'cuğum,
    Son iki aydır iki babamın da rahatsızlığı nedeni ile kendi derdimize düşünce nasılsa keyifler yerinde diye bloga bakmamışım. Neler olmuş bu arada. Geçecek yine bu da, yürekten inanıyorum. Arkanda kocaman bri sevgi duvarı var Şuşu'm. Oraya çarpar duru bu tos kafa hastalık. Kalbim seninle..
    Petek

    YanıtlaSil