15 Ekim 2010 Cuma

15 EKİM 2010

Merhaba dostlarımız ve arkadaşlarımız,

Kemoterapiye henüz başlamadılar. Bu sabah alınan kan tahlillerinin sonucunda, lökositleri düşürmek için verdikleri ilacın işe yaradığını gördük.
196.000 den, 43.000 e kadar düştüler kendileri. Çok şükür bu güzel bir netice.
Ciğerdeki ufak enfeksiyon kontrol altında. CRP giderek düşüyor. Bu, vücuttaki enfeksiyonun azaldığını gösteriyor.
Sağ bacağında, diz altının iç tarafında yüzeyel bir damarda filebit oldu. Bunu da bacağı yukarı yastık yardımıyla kaldırarak ve havlu üzerinden buz tedavisi yaparak geçirmeye çalışıyoruz. Ayağa kalktığı zaman biraz sıkıntı veriyor.

Canı pek birşey yemek istemiyor. Doktor Mustafa Bey'e " beni Almanya daki gibi yapın, siz besleyin " dedi. Onlarda port üzerinden damar yoluyla beyaz bir sıvı gönderiyorlar. Yalçın ve ben ona YOĞURTLU İSKENDER adını taktık.
Anlıyacağınız, iki gündür kendileri devamlı yoğurtlu iskender götürüyor!!!!!
Arada, biraz meyva, 2-3 bisküvi, birazcık tavuk göğsü falanda ekstrası oluyor.
Bu sabah biraz kızarmış ekmeği, üzerine tereyağ ve reçel sürerek yiyebildi.
Biraz da süt içti.. OOhhh bu bizim için çok güzel......
Az önce kayınvalidesi Gülsüm hanım geldi. Her zamanki gibi eli kolu dolu olarak tabi. Şule ye çok güzelbir yastık getirmiş. Rahat rahat yatakda oturabilsin diye....
Şimdilik bu kadar yazıyorum. Henüz sabah şimdi. Öğlenden sonra veya akşam önemli bir gelişme olura size ileteceğimden emin olabilirsiniz...

Sağlıcakla kalın...
Alev Balta

6 yorum:

  1. Buda geçecek Alev gayret.Maçın 2. raundu yine kazanacaksınız.Kalbimin en derınden ettiğim dualar sizinle.

    YanıtlaSil
  2. canım cok sevındım lokosıtlerin düştügüne,ınşallah çarçabuk iyileşir de gerçek iskender yemeğe bursaya gelir.........bekliyoruz yaniiiii

    YanıtlaSil
  3. Lokositlerin dusmesine cok sevindim, insalah daha bile dusecek. Vallahi filebit'i ilk defa duydum ama internette arastirinca bazi bitkisel devalar gordum, sizi bilgilendiriyim dedim. Asagidakiler gercektir:

    - Hus Agacini ez ve ic
    - Tavsan memesi kokunu ez ve azicik balla ic
    - At kestanesini suda ez ve ic

    Bunlar cok iyi gelirmis haberin olsun.

    Daha daha iyi haberleri bekliyorum.
    Kucak dolusu sevgi ve opucukler.

    Alev A.

    YanıtlaSil
  4. Size facebookta 70'li yillar ya da "oldies goldies" diyelim gecesi yaptim dinleseniz keske cok matrak bazilari

    YanıtlaSil
  5. YAŞASINNNNNNNNNNN !!

    Arkadaşlar bana boşuna ...... demiyorlar. Ne derseniz deyin Şulecim benim bunun üstesinden gelicek diyordum ! Canım arkadaşım benim ! lütfen moralini yüksek tut ! bu meret mok sen moralini yüksek tuttukca korkuyor ; deli deliyi görünce çomağını saklarmış ; o hesap. Ne öyle lokosit yükselmiş. Çıktığı gibi inecek ve benim Şulem yine eskisi gibi güzeller güzeli bir şekilde dolanıcak ! Budur işte !!

    Canım arkadaşım ben buradayim, arada bir görüntü de vericem. merak etme arkandayım, sen içini rahat tut ! Her an her dakika seni düşünüp Allah'a dua ediyorum. İyi haberlerinin daha da iyilerini en tez zamanda alicaz. Doktorlar ne der bilemem ama bu da vücudun bir reaksiyonu ! Buna böyle inan bir şeyciğin kalmıycak.

    Hepinizi kucaklar öperim ! Her gününüz aydınlık içinde geçsin inşallah !

    Adile

    YanıtlaSil
  6. Canım Şulecim, hergün daha iyi haberler alacağıma yürekten inanıyorum.. Sana baştan beri hep söyledim ya, ha gayret bu da geçecek...İnşallah herşey çok güzel olacak...

    YanıtlaSil