28 Ekim 2010 Perşembe

28 EKİM 2010 PERŞEMBE

Merhaba sevgili arkadaşlar,

İki gün aradan sonra yine birlikteyiz. Bir yağmurlu İstanbul gününü daha geride bıraktıkdan sonra yine sizlere yazıyorum. Araya birer gün mola koyarak sizlerle beraber oluyorum. Çünkü
ancak yazacak haberleri biriktirebiliyorum.

Şule, yapılan kemoterapinin olumsuz etkilerini yaşamaya devam ediyor. Bunun böyle olacağını, kaçışı olmadığını artık öğrendik. Önümüzdeki haftanın ortalarına kadar bu sıkıntılar devam edecek. Bunu kabullendik. Şu sıralar en büyük sıkıntısı, ağzından başlayan ve midesine kadar devam eden yemek borusunda oluşan kemoterapi yan etkileri. Lökositleri yavaş yavaş harekete geçmeye, artmaya başladığı zaman oradaki olumsuzluklarda geçmeye başlayacak ve normal beslenmesine dönecek.

Bu sabah normal kontrollerini yapan doktorlarımız, Şule' nin yutkunurken bile sıkıntı çektiğine şahit olduklarından, ağrı ve acıyı biraz olsun azaltabilmek için bir bant yapıştırdılar.
Faydası oldu galba biraz... Şule biraz önce bana "buzdolabındaki muhallebiyi bir denesek mi acaba?" diye sordu. Nasıl sevindirici bişey bir bilseniz... Şimdi muhallebi ısınmakla iştigal ediyor. Birazdan denemeye başlayacağız...
Daha önceleride bu devreleri atlatırken Şule bana arada "hadi seni biraz sevindireyim, bana iki tane grissini verirmisin?" derdi... Herhalde haftaya bunları yine duyacağım.

Bugün öğlenden sonra Yalçın Almanya'dan geldi. İki gün bizimle olacak. Cumartesi akşamı dönecek. Bu Cumhuriyet bayramında hep beraberiz ne güzel... Olumsuz hava şartlarından dolayı Yalçın ancak saat 17.30 a doğru hastanede olabildi. O gelince ben biraz dolaşmaya çıktım. Saat 20 civarı geri geldim. Yemeğimizi yedik... Şimdi ben size yazıyorum, Yalçın, Yahşi, batı yı seyrediyor. Şule, oğlundan gelen mesajı okuyor.Yani herkez birşeylerle meşgul...

Evet sevgili dostlar, şimdilik bu kadar yazıyorum.
Tekrar görüşmek üzere...
Sağlıcakla kalın...
Alev Balta

3 yorum:

  1. Sevgili Alev,
    Teşekkürler , bizleri habersiz bırakmadığın için ; günde kaç kez senden gelecek haberlere bakıyorum biliyor musun , her sabah daha iyi olması için dua ediyorum ve inanıyorum Şule'nin ve etrafındakilerin gücüne , azmine , hepinize sevgilerimle, Nilgün Pakkan

    ps: Bunca kırık dökük günlük TC haberlere rağmen Cumhuriyet Bayramı kutlu olsun

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Alev Ablacığım, ben de günde kaç kez bakıyorum bu bloga tahmin edemezsin. Telefon da açmak istemiyorum rahatsızlık vermemek için ama aklım hep sizlerde. Umarım gelecek hafta içinde herşey çok daha iyi olacak. Çok grip olduğum için hiç uğrayamadım bu hafta ama gelecek hafta Şule'me söz verdiğim bademli güllaç'ı yapıp getireceğim. Hem de biraz daha iyi olup yiyebilir duruma gelir bu arada. Güzel haberlerinizi sabırsızlıkla bekliyorum.. Herkese çok selam, sevgiler.. Şuleciğime de kucak dolusu öpücükler...Bu arada Cumhuriyet bayramımız da kutlu olsun gerçekten... sekteye uğrasa da hala kutlanacak bir bayramımız var...

    YanıtlaSil
  3. Susucum, hani bazen burnuma kokardın ve ben de hemen telefona sarılırdım ya , valla bugun de koktun burnuma .. yine özlemişim demek ki....canımcım .... haberlerini esin den ve de sagolsun Alevin yazılarından alıyorum....hepinizi cok opuyorum....sepet sepet yumurta sakın beni unutma:))))

    YanıtlaSil