12 Ekim 2010 Salı

BİZ YİNE HASTANEDEYİZ..........

Merhaba sevgili dostlar ve arkadaşlar,



Yukarıdaki başlığı okuyunca şok oldunuz dimi????

Bundan önce Şule' nin yazdığı son yazıdaki resimleri görünce, yazılanları okuyunca aklınıza böyle bir şey gelirmiydi????

Hiç birimizin gelmediği gibi sizlerinde gelmezdi... Ama oldu işte...Aklımıza hiç gelmeyen şey, başımıza geldi...



Cumartesi günü Şule'min ateşi biraz yükselince vede kendini yorgun hissedince doktorunu aramış ve hastaneye gidip tahlil yaptırması önerilmiş.

Tabi doğru Amerikan Hastanesine... Sonuçlar belli olunca lökositlerin yine çok çok yüksek olduğu görülmüş. Buda, mel'un hastalığın geri geldiğinin bir göstergesi sayılabiliyor.

Normal programa göre Şule pazar günü Almanya ya kontrole gidecekti. O gün sabahleyin onlara "iyi yolculuklar" dilemek için telefon ettiğimde durumu öğrendim. Tabi hemen valizi dolaptan indirip içine ,önüme gelenleri tıkıştırıp kendimi yollara vurdum.

Hem buradaki doktorlarımız, hem de Almanya'daki doktorumuz şaşkınlar.

Bu kadar kısa bir zamanda yeniden kendisini göstermesi beklenmedik birşeydi.

Zira 10 gün önce tüm tetkikleri yapılmış, herşey normal seyrinde gözükmüştü. Ne olduysa son 10 gün içinde oldu....

Şimdi şöyle bir tıbbi program uygulanacak. 1-2 gün lökositlerin sayısını ilaçlar yardımıyla düşürecekler. Sonra 5 gün sürecek, önceden yapılandan farklı bir kemoterapi uygulanacak.Bunu takiben nötropeni dönemini yine hastanede geçireceğiz. Buda yaklaşık bir ay kadar sürüyor. Ondan sonra yeni bir uygulama olan, Almanya' da Yalçın' dan alınan ve dondurulan beyaz hücreler Şule' ye aktarılacak. Bu işlem ilik nakli gibi komplike bir şey değil. Daha basit.

Ondan sonrada gelişmeler gözlenecek.

Bu arada, ikinci ilik nakli imkanı maalesef yakın bir zamanda mümkün gözükmüyor. Çünkü bukadar sık aralıklarla yapılması doğru görülmüyor.



İşte arkadaşlar durumumuz bu merkezde. Ecmel ve ben Şule'mizin yanındayız.

Sizleri yine eskiden olduğu gibi elimden geldiğince bilgilendirmeye çalışacağım.

Dualarınızı bizden eksik etmeyin,

Hepinizi seviyoruz....



Sağlıcakla kalın...

Alev Balta

6 yorum:

  1. Canim Sule (ingilizcede Can'in karsiligi yokmus soul deyip geciyolarmis)

    Ne zaman kendi kurdugum cumlelere yabancilassam imdadima Kucuk iskender yetisir. Galileo'nun Penceresi Kitabinin bir bolumunde Eylul ayi ile ilgili olarak " sonbahara dilim hep "sonbaharat" demekten yana bu mevsime, TUM TATLARI tasiyor bu zaman dilimi ve yuregin lades kemigini kirip insani bir iddiaya surukluyor, "YENME HiSSi"diyo...

    Aklimda:) deyin ve sakin kanmayin, biz sizle Eylul'un tum tatlarini sevdik hep beraberdik, hala burdayiz... kapi sapiklariniz 6517'nin onunde bekliyoruz, biliyorsunuz beklemeyi seviyoruz...

    Optum yanaklarinizdan

    O'ya

    YanıtlaSil
  2. Canim Sulem, sevgili Alev,
    Bize yazdiginiz haberdar ettiginiz cok iyi oldu. Kalbimiz hep Susumla beraber, bunu da atlaticaksiniz. Insallah soylediklerinizle halledebilirler.
    Hep dua ediyorum ve hergun bu bloga bakip iyi haberlerinizi bekliyecegim.

    Hepinize kuvvet ve Sule'me saglik diliyorum.

    Sizi cok seven

    Alev A.

    YanıtlaSil
  3. Canım Şuleciğim,

    Pazartesi akşamüstü sana çoktandır mesaj yazmadığımı düşünerek bir mesaj gönderdim. Akabinde de Şifa aradı ve senin tekrar hastaneye gittiğin haberini verdi.

    İlk başta tabii bir moralim bozuldu ama aynı gece yatağa yattiğimda gözlerimi kapayıp sana iç ferahlığı göndermeye çalıştım, içimdeki sıkıntı bir anda yok oldu yerini umuda bıraktı. Geçen sefer de sana söylediklerimi hatırlarsan, bu sefer de bunu başaracaksın. Sanırım senin ihtiyacın Yalcın'dan alınmış olan beyaz hücreler.

    Arkadasım lütfen moralini bozma, evet biliyorum hastanede 1 ay gecirmek kolay degil ama bu sefer dısarda kalmıycam, hastaneye de gelicem. EYVAHHH !! seslerini duya gibiyim !! :))

    Esas sana bir olay anlatıyım da gül ! Uskudara gittigimin ilk günlerinde sabah beni alan servis şöförü benimle son derece mesafeli ve servis icinde de sessiz bir adamdı. Ancak adam okulun servis işlerini kurmuş bir şahsiyet olarak eskiden kalma 1-2 şöföre benim eski mezun olduğumu ve ismimi söyleyince Adam bir zıplamış ve ben onu tanırım demiş !! Arkadaşım ben mezun olalı 25 sene oldu !! tabii adam benim servise girince çekin ....larınızı ben geldimmm!! lafını da hatırlayıp, benim servis şöförüne söyleiş. Benim servis şöförü de bunu servisde söyledi ! yani okuldaki eski havamı yeniden yakaladım !!

    Şeker kuşum merak etme, senin fiziken yanında olamasam da aklim ve ruhum her an senin yanında! Bu işi de atlatıcaksın merak etme!

    Sevgiler,
    Adile

    YanıtlaSil
  4. Şuşu'muz,

    Bunu da atlatacaksın,hep beraber atlatacağız..
    Aklımız,kalbimiz,herşeyimizle hep yanındayız.

    Sevgiler,

    Ece

    YanıtlaSil
  5. Hakikaten buyuk sok,oyle bir bakayim demistim,inaniyorumki buda gececek.
    Sevgiler
    Fusun

    YanıtlaSil
  6. sevgili sulecim,
    biraz önce yalcindan duydum , ve en nihayet bloga girmeyi basardim. sulecim sana bol kuvvet yolluyorum ve dualarimla yaninizdayim. ayrica alevede cok tesekkür ediyorum ki bizleri habersiz birakmiyor. pek cok sevgilerimle,
    lâle

    YanıtlaSil