26 Ekim 2010 Salı

26 EKİM 2010 SALI

Merhaba sevgili arkadaşlar,

Size son iki gündür yazamadım. Merak içinde olduğunuzun farkındayım. İşte şimdi yazmaya başlıyorum ama yinede fazla yazacak bir şeyim yok..

Şule' nin şu andaki sıkıntlarının sebebi hastalığı değil, yapılan tedavinin bir sonucu.
Bunu biliyoruz, bir süre sonra geçeceğini de biliyoruz. Biz biliyoruz da , önemli olan Şule' nin bilmesi ve gayrete gelmesi.

Hala, damardan verilen bir sıvı ile besleniyor. Dün çok az miktarda süt içebildi. Ama bunu içinde tutabildi. Bu önemliydi...

Kendi başına duş yapabiliyor. Bu konuda yardım talep etmiyor. Buda güzel...

Kocacığı geldiği zaman aniden uyanıyor, yüzü gülmeye başlıyor... Bu hepsinden güzel...

Bugün Ecmel hep burada olacağını söyledi. O da şimdi rahat rahat karşımda uyuyor.

Antibiyotiklerini taktılar şimdi. Birazdan da bacağının pansumanını ve buz tedavisini yaparız..
Herşey güzel olacak.... Merak etmeyin....

Sizleri seviyoruz..
Sağlıcakla kalın

Alev Balta



2 yorum:

  1. canım Şule'cim,
    Kalbimiz, aklımız, en iyi dileklerimiz hep seninle. Bu sevgi çemberi, aile, dostlar yanındayken, bu kadar yoğun pozitif enerji seni sarıp sarmalarken her şey mutlaka yoluna girecektir. Güçlü kadın, gülen, güzel yüz en kısa zamanda ertelediğimiz görüşmemizi yapabileceğimizi biliyorum. Seni çok seviyor ve öpüyorum. Alev'e de yine sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum, bizleri haberdar ettiği için.

    YanıtlaSil
  2. Canim Susum,
    Sizlerden iki uc satir bile olsa haber almak cok guzel. Insallah bugun diger gunlere gore daha iyi gecti... Yavas ta olsa vucudun kendini toparlar, yeterki sen pozitif ol, yiyebildigin kadar ye ve fazla dusunme. Ecmel orda ya Alev yaninda ya, hersey daha iyi olucak.

    Seni cok seven arkadasin
    ALEV A

    YanıtlaSil