30 Ekim 2010 Cumartesi

30 EKİM 2010 CUMARTESİ

Merhaba sevgili dostlar,

İki gün aradan sonra tekrar beraberiz. Kemoterapinin etkileri halen devam ediyor. Tabiki bir gün öncesine göre daha iyiyiz, ama henüz Şule' min şikayetleri bitmedi. Hala birşeyler yemesine engel olan ağız, boğaz, yemek borusu sıkıntıları sürüyor.
Söylediğine göre canı çok şeyler istiyormuş ama maalesef hala yutma zorluğu çekiyor.Bu yüzden onların hiçbirini yapamıyoruz.
İnşallah önümüzdeki hafta bunların hepsi geçmeye başlayacak. Bizde mutfaktan çıkmayacağız!!!! İnşallah Allahım....

Biliyorsunuz iki gündür Yalçın buradaydı. Bugün akşam üzeri onu yolcu ettik. Size bunları yazarken o, Almanya semalarına yaklaşmıştır herhalde...Onun gelmesi, tabiki havamızı değiştirdi, moralimizi yükselti. Onun çocuklarının bir haftalık ara tatilleri başladı. Şimdi onlarla programlar yapacaklar. Bakalım bu hafta nerelere yürüyerek giderler, kaç kilometre yaparlar size sonra bildireceğim..
Tatil bittikden sonra Yalçın yine gelecek..

Bu gece hastanede ben kalıyorum. Dün gece Yalçın vardı. Şimdi iki kardeş karşılıklı dans yarışmasını izliyoruz.. Yarışmacılar arasında, ismi söylendiğinde epey alkış alan BEDÜK diye bir adam var. Aranızda onun kim olduğunu bilen varmı??? Şule de , ben de bilmiyoruz ve merak ediyoruz... Bize yazarmısınız?

Arkadaşlar, dostlar şimdilik bu kadar yazıyorum.
Tekrar görüşmek üzere,
Sağlıcakla kalın......
Alev Balta

8 yorum:

  1. Sanırım Bedük bir tür ses sanatçısı oluyor. (Adı Güdük le kafiyeli oluyor diye hatırlıyorum ben de kih kih...) Yaşasın ben de sadece ben seyrediyorum sanıyordum. Şuşum iyi seyret bak sonra imtihan etcem seni:)

    YanıtlaSil
  2. Ben de seyrediyorum ; kızım Merve'ye sordum , Bedük genelde İngilzce söyler , daha çok elektronik müzik yaparmış , Şule'cim sizlerin favorisi kim ?? Canın birşeyler istediğine göre
    durumlar iyidir demektir , sana da yazı yetiştirdiğimize göre senin ratingin daha yüksek sevgili arkadaşım , tabii senin de Alev, ikinize de iyi uykular , sevgiler Nilgün Pakkan

    YanıtlaSil
  3. Şuşu,benim için de bir muhallebi ye lütfen...
    Odana girmem mümkün olabilse,uçak yapıp sana yedireceğim...
    İkinizi de çok öpüyorum,dayanın..mutfak partisi yakında inşallah..sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Sule hanim iyilessin Ca giller ailesi olarak o dans yarismalarina biz katilicazzz

    kemolar malesef yutma zorlugu cok yapiyor 10 gun surmustu benimkiii..ustune bide ozafagus mantari olmustumm katmerli ekmek kadayifi gibi olmustuuu...Sule hanimmm benim saclar hala yok .. galiba keltos olmak benim kimligim oldu ne yapalimm olsunnn

    zerrin atuk

    YanıtlaSil
  5. Sulocimmmm !canımın bir tanesi!!

    Tatlı kusum insallah her sey yoluna girmeye baslıyacak, önümüzdeki hafta sanki kendini kuş gibi hissedeceksin minnosum. İcimden oyle geldi birden.

    Bu hafta guya hastaneyi tavaf etmeye gelicektim ama biraz usutmusum gectigimiz haftalarda o sebeple hastaneye gelemedim. Bendeniz akıllı kurbaga sabahları erkenden evden fırlarken havanın serin olacagini kestiremeyip bir hırka ile cıkınca tabii sifayı kaptım. Neyse biraz daha gorusmeyiz ne yapalım yazarak idare edelim sekerim.

    Arkadasım sendeki moraldeposuna hayranım,maşallah !! bir de bogaz mogaz sikintisini ber taraf etmek icin focus of concentration'i degistimek uzere tv programları iyi bir fikir. Eminim çok yakında Alev ablacıgımın guzel yemeklerini yemeye baslarsın.

    Canım benim ben devamlı seni dusunuyorum ve hep guzellikler, iyiliklerle hayal ediyorum,senin icin rahat olsun.

    Ha gayret son bir iki devam arkadaslar !! Haftaya guzel yeni bir hafta; Sulemin icinde kıpırdaması beklenen tüm yuvarlarlar isbasına lütfennnn !

    Hepinizi öpüyorum.

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Şule,

    Bir dans yarışması ile beni yeni tanıyor olmanıza üzülsem de ortak arkadaşımız O'yanın sizi ilk ziyaretinde kendisine eşlik etmek ve CD'lerimi size armağan etmek isterim. Yalnız O'ya da odaya gelebilir mi?

    Sevgiler,
    Bedük

    YanıtlaSil
  7. Sulecigim ben de kemo sirasinda yutma zorugu cektim. Annemden manti yapmasini rica ettim. Bol sulu, lezzetli ve hafif mantilar bogazimdan kaydi mideye indi. Inanmazsin ama sonra zavalli anneme gunlerce manti yaptirdim. Hic merak etme, yutma zorlugu kemo sanslari bittikten kisa bir sure sonra ucup gidecek. Alim demisti dersin :)

    Sevgiler,
    Alim

    YanıtlaSil
  8. Vallahi "Bedük dedi ki" mesajını görünce ilk önce Haldun the Haltung yine şaka yapıyor diye düşündüm.
    Şimdi üç kuluvallah bir elham okuyarak aylardır giremediğim "Youtube"a direkt olarak girebilmenin konforunu ve saadetini yaşayarak Bedük'ü izledim.. beğendim..dinleyeceğim. :))
    Şuşu ve Alev ,sayenizde Sayın "Bedük" ile müşerref oldum.
    İnşallah iyileştiğinde hep beraber bir kutlama yaparız. Her ne kadar tanımasam da Oya Hanım'a ve Bedük'e nezaketi ve inceliği için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil