31 Mart 2010 Çarşamba

31 Mart

Merhabalar,

Yalçın döndüğünden beri bizim de günlük hareketimiz arttı. Uzun yol yürüyüşçüsü ve bisikletçisi sevgili ağabeyim, daha once 2.5 saatliğine gidiyorum diyerek 6 saatte döndüğü göl kenarındaki ormana götürdü. Essen’in güneyinde kocaman bir göl ve göle yamaç halinde orman iniyor. Önce yokuş aşağıya gölün kenarına indik ve epeyce göl kenarından yürüdük. Eeee bunun bir de çıkışı var tabi. Ben de sınırlarımı ne kadar zorlayabilirim merakıyla düz yoldan daha uzun yürümek yerine yamacı tırmanmaya karar verdim. Bir de ucunda Yalçın’ın daha once nefis ördek yediğim dediği Çin lokantasında mola vermek fikri olunca "dayan Şule" dedim.

Ve arkadaşınız o yamacı tırmandı. Bacaklarım bir yıldan beridir böyle çalışmamıştı. Yaşlı teyzeler gibi her 50m de durup dinlenerek, kalbimin çarpıntısını dindirerek yürüdüm. Şahane bir göl manzarası eşliğinde ve gözümde kızarmış ördek görüntüsüyle motivasyonu sağladık. Sonunda lokantanın olduğu yere geldik. Toplam 1.5 saat ve bunun önemli bir kısmı tırmanış olarak ilk yürüyüş rekorumu kırdım.

Çin lokantasında hemen ördekleri sipariş verdik. Hastaneye yattığımdan beri ilk defa dışarda yemek de bugün bir ilkti. Yalnızca pişmiş, kızarmış ve soyulmuş gıda yiyebildiğimden benim ördeği de öyle seçtik. 2 ördeği 3 kardeş afiyetle gövdeye indirdik. Bu anlatımıma kanıp da iştahımın çok yerinde olduğunu zannetmeyin. Azıcık yiyebiliyorum, hemen midem kendini hatırlatmaya başlıyor, ama olsun, bunu yapabilmek bile benim için bir ilerleme.

Yemeği de yedikten sonra ben tabi çöktüm. Hemen taksi çağırdık ve kendimizi eve attık. Ben uzun koltuğa yattım ve halen kalkamadım. Bu satırları da size yatarak yazıyorum, bacaklarımı da hissedemiyorum. Yarın doktorumuza bu rekorumu söyleyeceğim, bakalım ne diycek?

Yaşasın yarın oğluşum geliyorrrr!!!!

Şule

1. Selamlar,Ya ya ya şa şa şa Yaiçın Yaalçın Çok yaşa.Çok sevindim harika,yaşasın,bu günlerıde gördük.Dağlara tırmanmalar dişarıda ördekler yemeler daha ne istiyebiliz.havalar güzel olsaydı birde yüzseydiniz herşey tam olacaktı.Neyse anladiğim kadarı ile etraf orman yayla göl diğer turda başka atraksiyonlar bekliyoruz.Öyle uslu uslu gezmek yok.Bisikletle tırmanmak,kayalara çıplak ayak tırmanmak,jumping göle tüple dalmak vs.
    oğluşunla hasret gider hemen programı yapın.Bu arada izne çıkabilirsin. Mazeretin ÇOK BÜYÜK ,hasret giderdikten sonra tekrar başlarsın.
    Alev bizi mahcup etme.kondisyonunu yükselt resimlerde seni otururken göruyorum.Sanki Bertanla yemeğe çıkmışsınız,şarap içiyorsunuz.Kardeş doğa sporları öyle olmuyor.(sorunuz;Yalçın'a)Bak Şule'ye nefes nefese kalmış.Haydi göster kendini Akbaş'ın beden dersinde değiliz.
    Resimler harika sizlerde harika çıkmışsınız.
    Yeni yerler ve yeni resimlerde buluşmak üzere
    Hepinizi öpüyorum.

2. Alev hayatım Türk'ün aklı sonradan gelirmiş,dağlarda ovalarda dolaşirken kurtda kuşa yem olmayın.Burası Allmanya burda öyle şeyler olmaz demeyin.Sizler önlemenizi alın.Neme lazım.Belli mi olur.Hayvanı yanına yaklaştırmayan tiz sesli düdüklerden edinin.Görünce çalar kaçarsınız.Bak kondısyon burada da karşımıza çıktı.Aklım sizlerde kalmasın.

3. Şulem, yarın oğluna kavuşacaksın, ne mutlu sana... Şimdiden gözün aydın... Bugünkü haberler, resimler ve performans muhteşem.. Harikasınız hepiniz...Alp le güzel vakit geçir, sen iyi ol, yazmasan da olur... Biz bekleriz, hepinizi de öperim... Ayrıca geçen günkü model yorumunu atlamıyım dedim, elbette ki sen en az modeller kadar güzel, hoş ve alımlısın, üstüne bir de süper kahramansın...Doktorun az bile söylemiş..

4. Sule'cim

Senin yazdıgını gormek super

Cok ozledik

Haluk y. ve Ayla

5. Merhaba Sule Hanim,

Iki gun bakamamistim bloga. Meger arada daglar tepeler tirmanmissiniz, ordekler yemissiniz, oglunuza kavusmak uzereymissiniz. Ne guzel! Ben yine iki gun bakmayayim, siz o arada yine boyle mutluluk verici seyler yapin, olur mu?
    Sevgilerimle,

Asli Sunac

6. Gözünüz aydın Şule hanım, muhtemelen bu saatlarde oğlunuzla hasret gideriyorsunuzdur, ne mutlu size. Sizin yazdığınızı görmek de çok güzel, her ne kadar ablanızın yazdıklarından çok keyif alsak da, başka oluyor.
    En kısa zamanda görüşmek dileğiyle, sevgiler.

7. Ordegin nar gibi kizarmis narin bedeni dururken yanidaki soya filizi gibi seylere heves etmenize ne demeli bilmem.

Gecenin bi yarisi eve geldim, ev gunlerdir parca tesirli bomba atilmis gibi, buzdolabinda magnetlerden baska bi sey yok acliktan bayilacak gibiyim, kizarmis ordege baka baka grisini yiyorum