1 Nisan 2010 Perşembe

1 Nisan ALP geldi!!





Canım oğlum ALP geldi. Size hasret giderme resimleri yolluyorum. Sabah erkenden gene hastaneye kontrole gittiğimizden uykumu alamamıştım. Sonra Alp'in kucağında uyuya kalmışım.

Bu arada her şey yolunda. Kan değerlerim güzel. Haftaya ilaç dozunu tekrar azaltarak reaksiyon sağlamaya devam edeceğiz. Her türlü reaksiyona hazırım, oğlum geldi ya artık!!!


Yarın Yalçın gene 10 günlüğüne Münih'e gidiyor. Gitmeden önce Alev bize akşam yemeği olarak mantı açtı, yaptı. Ben de yardım ettim. Öğreniyorum merak etmeyin....Arkasından da çukolatalı sufle. Bir şey değil Alev'i artık hiç bırakmıycaz. Yalçın, " Bertan ne kadar şanslı, biliyor mu" diyor!


Bugünlük hoşgörünüze sığınarak kısa yazıyorum.
Öpüyorum, sevgilerle....
Şule

9 yorum:

  1. Şuşucuğum,Alp'le olan resmini görünce çok mutlu oldum...hayattaki en güzel duygu üzerine yok....senin haberlerinde muhteşem....az kaldı ...işin sonu mutluluk olunca herşey unutulur....Alevciğim olağanüstü ev hanımı üzerine yok....Bertancığım tabi çok şanslı ama damadımızda bir tanedir ...Yeni damadımızda mükemmel.....allah sizlei hep mutlu ve huzurlu etsin....hepinizi seviyorum çoook öpüyorum...

    YanıtlaSil
  2. Afiyetler olsun.Keyfiniz bol olsun.Neşeniz yerinde olsun.İyi haberlerle dolu günler olsun.
    Hepinizi öpüyorum.

    YanıtlaSil
  3. şulecim, şu çocuklarımız iyiki varlar... hele anne-oğul olmak başka bir güzellik:) ikinizi, hepinizi öperim:)

    YanıtlaSil
  4. canim Sule'cim, insan ancak anne olunca anliyor, baska hicbir sey insana cocugu kadar guc ve nese veremiyor. Seni Alp'in dizinde uyurken gormek ne huzurlu, ne guzel, ben de Derin'in kucaginda sekerleme yapacagim gunleri dusunuyorum :)
    hepinizi kucak dolusu operim, bu arada Alev'e benim icin bir t-shirt'unu imzalatir misin, evde aksam yemegine tatli olarak cukulatali sufle yapan baska bir azize tanimiyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Şule,
    Bir süredir yazamıyorsam sizi artık sevmiyorum zehabına kapılmayasınız. Sadece işler çok yoğundu...
    Alp'le beraber olan resminde bakıyorum ki yüzüne bir mutluluk gelmiş... E Normaldir. Ailenin 4 cü üyesi de orada. Şimdi kaldı Filiz Abla... O da gelince iltica tamamlanacak. Orada bir Pasta&Manti (P&M) dükkanı açar geçinir gidersiniz.
    Şimdi resimlerde Alp'e dikkatli bakarsanız gerçekten de mantı ve çikolatalı sufleye ihtiyacı olduğunu görmemek mümkün değil. Bertan'ın şansı bunları yiyip hala zayıf kalabilmesidir.
    Gene laf aralarından Yalçın'ın 10 gün kadar kayıp olacağını anlıyorum. Hesap yapıyorum oradan ev 3 gün gidiş 3 gün dönüş (Yürüyerek) etti 6 gün 4 gün boş. Şimdi aklımdakini yazsam iftira diyeceksiniz. Neyse...
    Alevciğim Alp'e çok yedirme ki açlığa alışsın..zira dönüşte bizde kalacak.
    Sevgiler
    Haldun

    YanıtlaSil
  6. Sulem,
    Bu ne guzel resimler.. nekadar tatlisiniz. Hele Alp'in kucaginda ki resim herseye deger. Gercekten insanin cocugu gibi yok. Kocalar iyi ama cocuklarin yeri bambaska. Hadi onun icin kuvetlenip, biraz reaksiyon goster. Manti keyfine bayildim.. Bugun Easter Friday burada herkes ozel yemekler pisiriyor, keske Alev'den biraz da tarif alsak. Benim arkadaslar yarin geliyor hala ne yapicam karar veremedim.

    Sen Alp'le keyfine bak- bu kadar blog ya da resim bile koysan bize yeter.
    Opuyoruz..

    ALEV A

    YanıtlaSil
  7. Bahar geldi, gönüller kabardı;
    Hayranının gözleri yollarda kaldı.
    Gel artık bitsin bu hasret,
    Öyle çok mera etme kim diye
    Hayranınım işte, idare et :)

    YanıtlaSil
  8. Allah nazarardan saklasın.... sabah sabah çok iyi geldiniz Şule Hanım....ıyi ki varsınız... Çok öptüm.

    YanıtlaSil
  9. Yuhhhhhh

    Daha kahvaltı etmeden bakalım dedik yapılır mı bu bize? Mantı yetmezmis gibi uzerine de sufle! Yok artık Alev abla da tadını kacırdı bu islerin! Neyse afiyet olun bari (zaten olmuştur eminim kimse bize sormadı) Hele o Alp, azman gibi masallah, o yemeyeydi bari! Kan sekerimiz iyice dustu herhalde!

    Aslan Sule, bu isi atlatyorsun insallah! Sabırla, sevgiyle, inancla, destekle!

    Cok yakında guzel bir anı olacak insallah!

    Sevgiler

    Haluk y. ve Ayla

    YanıtlaSil