20 Nisan 2010 Salı

20 Nisan





Eveeet size balayı günlerimizden bir ses vereyim istedim. Bazılarınızın şüphelendiği üzerine, itiraf edeyim, volkan patlamasından ben sorumluyum. Ecmel’in geleceği hafta Yalçın iş için Istanbul’a gitmeyi planlayınca ben de bu fırsatdır diyerek Alev’in mecburen yapması gereken Almanya’ya giriş çıkışı Yalçın’la beraber yapması için ısrar ettim. Ay sonu programlar çok karışık olur hazır birlikte gidin dedim. Onlar geçen hafta cumartesi geri dönmek üzere güle oynaya Istanbul’a gittiler. Ben de hemen arkalarından yanardağ faaliyetini harekete geçirdim. Özellikle lav değil kül bulutu yaratması için Tanrı’ya yalvardım. Hatta bazı basın yayında çıkan yazılara göre kapatılan hava sahalarının AB’nin gizli Nato harekatı planının bir parçası olduğunu iddia ediyorlar. Ama yanılıyorlar. Geçen hafta volkan patlamadan once İngiltere hava sahasında görülen ve iki askeri İngiliz uçağının kovaladığı UFO’cularla işbirliği içindeyim. O volkan nasıl patladı sanıyorsunuz???

Sonuçta emelime ulaştım. Kocam burada mahsur kaldı. Bu nikah sonrası bir ilk deneme oldu, çünkü birlikte olduğumuzdan beri ilk defa bu kadar uzun bir süre başbaşa kalıyoruz. Bunu keyifle atlattık mı tamam, evlilik tescillendi demektir.

Yürüyüşlere devam. Ecmel de benim sayemde yürüyüşe alışacak galiba. Geçen gün Gruga Park’a gittik. Tabiat çok daha hareketlenmiş. Manolya ağaçları açmış. Size parktan resimler iletiyorum. Çok güzel güneşli bir gündü. Park içinde dolaşırken yeşil çimenlerin üzerinde güneşlenen bikinili hatunlar bile vardı. Güneş tepemizde çok ısıtmaya başlayınca, Ecmel beni apar topar eve doğru sürükledi. Uzunca bir süre güneş görmemem gerekiyor. Yoksa ciltte geçmeyen lekeler olabiliyormuş. Bu yaz sokağa çıkarken 60 faktörleri sürünüp dışarı çıkabileceğim herhalde.

Dün çok güzel bir sürpriz oldu. Can arkadaşımız Emre’nin kızı İris, Essen’e yakın Hollanda’da bir at çiftliğinde antreman yapıyordu. Onlar da uçaklar nedeniyle dönemeyince öğleden sonra bize ziyarete geldi. Birlikte güzel bir akşam yemeği yedik ve o sonra döndü. Ecmel’in ilk o kundaktayken havaalanında karşıladığı bıcırık şimdi çok güzel , akıllı bir genç kız oldu ve arkadaşlık ediyoruz.

Almanyada mahsur kalan arkadaşlarımıza, dostlarımıza kapımız açık. Şifa yarın tekrar bize geliyor. Duyuyoruz ki Istanbul Almanya arası taksiler 15.000 ytl’ye gidiyormuş. Hatta dolmuş yapan da varmış. Biz en iyisi uçakları bekleyelim!

Bugün tekrar doktor kontrolümüz vardı. Her şey yolunda. İlacı tamamen kaldırdı. İki haftaya kadar reaksiyon olabilir veya olmayabilir de diyor. Ay başında tekrar detaylı mutasyon var mı yok mu test yapıp ona göre ileriyi planlayacak. Istanbul’a döndükten sonra 3-4 haftada bir Essen’e kontrollere gelmem gerekecek.

Herkesi kucaklıyorum.

Şule

13 yorum:

  1. canlarım resimlerve haberler çok güzelde buarada komplocu yeteneğinde ortaya çıktı anlaşılan bundan sonra ayağımızı denk atmalıyız görüşmek üzere çok çok öpüyorum gülsümanne

    YanıtlaSil
  2. Dün hakkında dedikodu yaptım.Alev'ciğim, hiç merak etme keyifleri yerinde ne bir resim ne bir yazı iletişim koptu.Artık sen dönünce tekrar haber alırız, diye yazdım.Ama ne olduysa bir türlü gönderemedim.
    Neyse balayı kısa sürdü.Tekrar iletişime geçtik.Çok şükür.Hele o güzel haberler vede resimler beni çok mutlu etti.
    Ümit ediyorum yine blogun azızlığine uğramam.
    HEPİNİZİ ÖPÜYORUM.

    YanıtlaSil
  3. Canim Sulem,
    Oncelikle manolyali resim olaganustu. Sana galiba sadece hucre degil, genclestiren elixirde pompaladilar. Masallah, vallahi cok guzelsin..
    Ben zaten senin komplolar yaptigini tahmin ediyordum, yoksa bu kadar guzel zamanlanmaz. Ben ayrica hatirlarsan sana Hawaii yanardaginda adak yaptim, herhalde onun buyusu devam ediyor. Nereye gitsen bir yanardag sana yardim edicek..Hatta sana bundan sonra sana "Pele Sule" diyecegiz, Hawaii de "volcano godess" bu isimle aniliyor..

    Bu doktorda amma takti ya reaksiyona, vermiyoruz iste !

    Sizleri cok cok cok opuyorum.. Ecmel'le bu gunlerin zevkini cikarin canim benim.

    ALEV A.

    YanıtlaSil
  4. ABLAN YAZIYOR....

    Aşkolsun Şuşu' cum... madem böyle bir planın vardı da neden bana açık açık söylemedin????
    Ben de İstanbul'a değil, önce Paris e giderdim o zaman!!!!!Ayrıca boğazımı, nefes borumun dibine kadar iltihaplandıran mikroplarıda uçağa sen pompaladın dimi???? Burada dır-dır konuşup eniştenin kafasını şişirmeyeyim diye??????Doktor büyük bir ihtimalle uçaktan mikrop kaptıgımı söyledi..
    Her neyse, benden kurtuluş yok.. Perşembeye oradayız... Bak işte 2 kişi gittik, 3 kişi döneceğiz.
    Bugünkü öğlen yemeğinize özendim valla. Bana da yaparmısınız?? Gelirken taze ekmek de getireyim mi??
    İkinizide öpüyorum.. Canım kardeşim.......

    YanıtlaSil
  5. Şulecim, balayındasın diye arayıp sormadık ama aklım hep sende kaldı. Güzel haberlerini, harika resimlerini gördüm.. Süperdi. Balayının güzel geçtiğine eminim, ilk deneme başarı ile sonuçlandığına göre, artık çok uzun bir yolda yürümeye hazırsın demektir. Böyle tamamen yenilenmiş ve gençlenmiş bir gelin herkese nasip olmaz... Bu arada komplo teorin süper de, keşke bizim "ön balayımızı" engellemeseydi kardeş:( neyse bakacağız artık belki İspanya'yı es geçmiştir küller:)) canım benim seni çok öpüyorum, Ecmel'e sevgi ve selamlar.. Balayına devam...

    YanıtlaSil
  6. selammmm,Ben demiştim zaten bak işte itiraf etti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!yaaa birde gerçek zannedecekler tüm dünya ajanları essen e toplanacak ozaman hapı yutarsın,balayı da yarım kalır. ya gerçekten havai de yapılan dua yı ,adagı hatırlıyorum,topladıgın yanardag taşları yerini buldu Zeynepcim.Nekadar içten,kalpten yapmıssın duayı!!!! Alevcim !iyiki sesin kısıldı da 80 saat anlattırırdı bu Bertan sana herşeyi ondan kurtuldun!!!!Birde okadar alıştın ki temiz ve dezenfekte bir eve ,çıkınca insan içine tüm mikroplar sana koştu,Alev ablamız gelmiş diyeeee.......................... öpüyorum hepinizi ve hayırlı yolculuklar diliyorum...nur

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Blog Followers,
    Durumu tam anlamıyla takip edebilmek için "Şule ne yazıyor, Ne demek istiyor" konusunu iyi süzmek gerekiyor. Ben gene kendimi feda ederek işte tam bu konuya açıklık getiriyorum:
    Sonuçta emelime ulaştım= Sonuçta Ecmelime ulaştım.
    Tabiat çok daha hareketlenmiş. Manolya ağaçları açmış.= Birds and the bees, flowers and the trees ...... bir hareket ..kediler filan ufff
    Kundaktayken havaalanında karşıladığı bıcırık şimdi çok güzel , akıllı bir genç kız oldu = Çocuk istiyorum
    Ecmel apar topar eve sürükledi= xxx
    Napıyorsun Enişte bey yahu?? Annene söyliceem valla. Volkan patlaması filan..töbe töbe allah sonumuzu hayır etsin.

    YanıtlaSil
  8. Şule Hanım açan manolyaları bilmem ama siz çok çok güzel çıkmışsınız resimlerde:)))

    YanıtlaSil
  9. Resimlerin bir harika, saçlar bir muhteşem ! tatlı arkadasım benim. Doktora söyleyebilirsin şekerim : volkan patlaması yarattım doktur bey bu vucudumun yarattigi bir reaksiyonun uzaktaki yansıması olmaz mi diye ?

    Bu arada sekerim yazılarından okudugum kadari ile doktoru pes ettirmissin maşallah, seni tebrik ederim. Doktor bakti ki seninle bas edilmez, ilacı filan kesti, ve ister reaksiyon ver ister verme bu is tamamdır diyor. Helal olsun sana, herkeste olan bir reaksiyonu tabii ki sen kendinde istemezsin, o sebeple bu volkan olayı süper oldu. Ancak yarin öbür gün evine barkina ucamayan Essen'deki kapıya dikilir, kapınız celik degilse,oraya dolmus yapan taksicilerle bir tane cıkma kapı gönderiyim mi ? ne dersin :))

    YanıtlaSil
  10. Şuşu'cuğum,
    Bahar ve "Ecmel effect" sayesinde sen de manolyalar gibi açmişsin şekerim. Haldun'a katılıyorum ve günün şarkısını açıklıyorum; "Birds do it bees do it, let's do it, let's fall in love..."
    Ayrıca sana "Whatever Lola wants, Lola gets" şarkısını armağan ediyorum Ella Fitzgerald'dan... Lola yerine Şule de uyuyor...

    "Lola" yerine kendi adını söyleyip, avaz avaz eğleniniz derim... ;-))))

    Whatever Lola wants
    Lola gets
    And little man, little Lola wants you
    Amke up your mind to have no regrets
    Recline yourself, resign yourself, you're through
    I always get what I aim for
    And your heart'n soul is what I came for

    Whatever Lola wants
    Lola gets,
    Take off your coat
    Don't you know you can't win?
    You're no exception to the rule,
    I'm irresistible, you fool, give in!...Give in!...Give in!

    Öptüm,
    Petek

    YanıtlaSil
  11. Canım arkadaşım, harika görünüyorsun, ışıldıyorsun. Kırkbir değil, binbir defa Maşallah sana. Hasretle bekliyoruz, sevgiler, öpücükler,

    YanıtlaSil
  12. Canim Sule'cigim,
    Ne guzel resimler bunlar boyle, kizil kestane saclar da cok yakismis. Kul bulutlarinin hic olmazsa sizin isinize yaradigina cok sevindim. Resimlerde ikiniz de cok mutlu gorunuyorsunuz. Seni cok cok opuyorum.
    Gonca
    Not: Ali ve Can da sevgilerini ve opucuklerini yolluyorlar

    YanıtlaSil
  13. Ses verin, hangi bölgedesiniz.Yer yarıldı içine mi düştünüz.Sesimi duyuyormusunuz?

    YanıtlaSil