9 Nisan 2010 Cuma

9 Nisan


Sizlere bugün güzel haberlerim var.

Bu sabah her zamanki doktor kontrolümüz vardı. Sabah gene erkenden gittik, kanım tahlil için alındı ve doktorumuzun odasına geçtik. Muayeneden sonra bize iyi haberleri verdi. Daha önce Alev yazmıştı, lösemi hücrelerin üremesine sebep olan mutasyona uğrayan kromozonu bulduklarını ve bunun önemli bir markör olduğunu söylemişlerdi. Yaklaşık bir 10 gün önce bu test yapılmıştı ve sonuçlarını bekliyorduk. Şu anda yapılan tahlil neticesi hiç bir lösemi hücresine rastlanmamış, mutasyon yokmuş. Hücrelerimin %99.4 ‘ü Yalçın’ın hücreleriymiş, az da olsa kendi hücrem kalmış ama onlar da kötü hücre değilmiş. Zaten ilik reaksiyonunu daha çok sağladıkça onlar da kaybolacakmış. Hurraaaaaaa! OOOOhhhhhhh beeeee!

Öyle sevindik ki anlatamam. Doktorumuz Ahmet bey tabi bu haberi gayet sakin bir şekilde söylediğinden ben teyit ettirmek durumunda kaldım; “bu iyi bir haber değil mi” diye. Her tedbirli hekim gibi şu bilgiyi de ilave etmeyi unutmadı. Yapılan tahlilin o andaki fotoğrafı çektiğini, köşede, sağda,solda kalan 1-2 kötü hücrenin görülememiş olabileceğini ve bunu aylık kontroller ile takip edeceklerini söyledi. Şimdi içerdeki savaşı bastıran ilacın dozunu biraz daha azaltarak biraz reaksiyonu arttıracak ve yeni hücrelerimin kötüleri yenmesi için hazırlayacak.

Hastahane sonrası 1. Round kazanılmıştır arkadaşlar. Hedefimiz Istanbul, ileriiiiii....

Bu durumda , her şey yolunda giderse, Istanbul’a dönüşümüz 1 ay sonra inşallah.

Hastahaneden çıkar çıkmaz hemen Ecmel’e, Anneme ve Yalçın’a haberi verdik. Yalçın da kayak tatilindeler. Benden haberleri bekliyordu. %99.4’ü duyunca artık kendisinden iki tane olmasındanmıdır nedir acayip sevindi. Yalçın’ın hücreleri çok sıkı çalışıyor gerçekten. Kan değerlerim gayet güzel gidiyor. Bundan sonra birine yamuk bir hareketim olursa “bu ben diilim, Yalçın’dır diyecekmişim!” (Kendisinden tavsiyedir)

Evde ellerimizle beslediğimiz rakibim “çim adamla” resmimi iletiyorum. Onun saçları benimkilerden daha hızlı uzuyor. Alev moralimi bozmasın diye ara sıra makasla çim adamın saçlarını kesip düzeltiyor.

Size bir de dün akşam ki menuyu söyliim de düşüp bayılın. Bizim sokakta bir Türk dönercisi var. Önünden geçtikçe yutkunup duruyorum. Dışarda açık satılan yemekleri yemem yasak olduğundan kokusunu içime çekip gidiyorum. Dönere de çok meraklı değilim ama kural bu, ne yasaksa canın onu çekiyor. Alev de ben sana döner yaparım deyince, yok artık dedim. İnanmazsınız ben dün akşam döner yedim, hem de bildiğimiz küçük küçük kesilmiş pidelerin üzerine koyulmuş, ince ince kesilmiş et, domates salçası, yoğurt ve üzerine de hafifçe gezdirilmiş yağ. İşte böyle arkadaşlar, acaba biz hiç dönmesek de hep Alev’le birlikte mi yaşasak diye düşünmüyor değilim. Haldun belki aşağıdaki misafir odalarını ve banyolarını (pardon hamamlarını) Alev ile Bertan’a tahsis ederse Istanbulda’da birlikte oturabiliriz kimbilir?

Kucaklıyorummm.

Şule

18 yorum:

  1. canımın içisi, haberi alınca önce hıçkırık sonra da anırmak gibi bir durum yaşadıktan sonra ancak kendime geldim. OOOOOOHHHHHHH BEEEEEEEEEEEEEEEEE
    hepinizi çooooook opuyorum tatlılarııııım....
    selcuk

    YanıtlaSil
  2. Müjdeler olsun....
    Sayemde iyileştin. Mengele'ye kalsa yok reaksiyon yok kırmızı benek yok mor menekşe filan daha çok beklerdin.
    Buraya kadar tamam....
    Asıl sorun burdan sonra başlıyor.
    Artık Ecmel Yalçın'la evlenmiş gibi mi olacak?? RINNNNN
    Sabah işe giderken Yalçın'ı öpmüş gibi mi olacak? RINNNN
    Anette bu işe ne diyecek? RINNN
    Bu ve bütün bunların cevabı bundan sonra Hayatın ta kendisinde..göreceğiz.
    Kucaklar öperim.
    NOT: Kanserden kurtulan alevin kalorilerden haydi haydi kurtulur.
    NOT2: Giyinin beyler karılarınız dönüyor...

    YanıtlaSil
  3. Bundan sonra buraya iki-uc gunde bir bakacagim. Ne zaman bir-iki gun aksatsam, dondugumde cok guzel bir haberle karsilasiyorum. Ama bugunku gercekten esasli bir habermis :) Bu guzel, gunesli cuma gununu cok daha guzellestirdi!
    Sevgilerimle,
    Asli Sunac

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Şule , mesajlarımdan bir türlü silmemiştim, " bu sınavı da vermek varmış , vericez " diye yazmıştın , AA+++::::::::::oldu, baharla zaten herşey çok güzel oluyor , Yalçın Abla , geçmiş olsun !! ÇOOK SEVİNDİK ... ÖPERİM, BİR AN EVVEL GÖRÜŞMEK ÜZERE ...Nilgün Pakkan

    YanıtlaSil
  5. Şuleciğim çok sevindim:) çok:) canım seni çok öpüyorum:)

    YanıtlaSil
  6. (ben lal)
    heyoooo !! sni doğumgünüme bekliyorum inş. ama olmazsa da onumuzde daha ( çook eski bi dil olcak ama :P ) çook niceleri var hiçç kendini sıkmana gerek yok, habere çok sevindim :)
    p.s: yrn veli toplantısı var, ama babam söz vrdi botokslu yasemninle o konuşmicak xD
    p.s2: haldun yorumuna acayip guldum( normal dille, deyişle koptum :D ) :D :D :D

    YanıtlaSil
  7. biraz evvel önce eğitim için gittiğim şile'den sonra iş toplantısından biraz evvel eve geldim... toplantı tutnagını yazdım.. maillere baktım... zaten susum on line oluncaa icim rahat ediyor ... bugun fena degil diyorum... evet online idi susum bugun de .. dur bir de blog a giriyim dedim ve güel haberler geldi.... yeşşşşşeeeeeeeeeeeee

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Alev,Yalçın ve Şuleyalçın(yani Yalçın ilikli Şule); ................Hepinizi çoooooook tebrik ediyorum.Bu canavarı yenmeyi büyük bir gayret ve özveriyle başardınız.Bu öyle güzel bir haber ki biz sizi severler adına anlatamam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Alev hakkındaki düşüncelere gelince valla pek hoşlandıgımı söyleyemeyecegim .Onu Bursadan uzaga götürmeye pek kimsenin gücü yetmez.Bence sen Bursaya gel.Hem burası İstanbul a göre daha sakiiiin,daha yeşiiiil,daha tenhaaaa.Kebap da bol,İnegöl köfte de!!!!!!!!!!!!Ecmel de Alp de sever nasılsa!Hem Haldun da özler sizi de pek rahatsız etmez uzakta olunca.........................Şaka şaka.....Ama şuna izin verilebilir....yazın Borumda hep beraber oturmak iyi bir fikir olabilir...bizde bahaneyle o güzel menülerden istifade edebilirizzzzz OHHHH şimdiden agzım sulandı....Balık ve ege otlarından diyet menüler,vs ,,,,vs...............Yalçın da gelir,şuleyalçın a degişen karakterlerinin nedenlerini açıklar!!!Anette den Ecmel de ögrenir bazı degişiklikleri....................Bu durumda zavallı Anette.....2 kocalı hurmuz gibi olacakkkk offffffffffffff kafam karıştı....yatayım bariiiii öpüyorum sizleriiiiiiiiiiiii nur kurtcan

    YanıtlaSil
  9. Şunu söylemeden edemeyecegim,biz diet otelinden eve dönünce (yani saglıklı yaşam kampından) aynı Alevin yaptıgı gibi ama bol yaglı bir döner kebap yaptı bana Hayati!!!!!verdigimiz kiloları acele geri alalım diye.Bertana bildirilir.....bakalım o neler yapacakkkk!!!!!!

    YanıtlaSil
  10. YAŞASSSSSIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNNN !!!

    Şulem artık iyileşti!!!!

    canım arkadasım az önce kariyer.net'e bir bakiyim ne haberler var dedim ve bir baktim ki senin güzel bir resmin ve röportajın. Resmine bakmaktan kendimi alamadim desem yalan olmaz.

    Sonra da sizin blog'a girince inan resimler arasında bir tek saç boyu farklı. Arkadasim ,iyi haberlerini duydum ve gerçek bir ohhh ! çektim. Yanlız dün akşam ki mönüyü de takdir edemeden edemiyecegim. Arkadas ! Alev abla olmayanı oldurur mu derler, ne diyim artık ona diyecek bir laf bulamıyorum.

    Bu filmin bu sahnesinin böyle olacagını biliyordum ama yine de insan heyecanlanıyor be !

    Mutluluktan ne yapacagimi bilemiyorum, gece gec oldu evde coluk cocuk uyuyor, bagırmam mumkun degil , ceneme vurdu ! yasasın SULE, YASASIN TARAY KARDESLER !!!

    YanıtlaSil
  11. Şule Abla haberlere çok sevindik. Bu haberle pencereden iki tane sıkayım dedim ama bu durumda iki sorun var. birincisi bende sıkılacak alet yok ikincisi de yan komşu binamızın 2. şube olduğunu düşünürsek bu işi biraz daha sakat hale getiriyor:) neyse sen gel en azından maytap patlatırız. Sizleri çok öpüyoruz.

    Sevgiler
    Mert Taray

    YanıtlaSil
  12. Sulecim! Dunyanin en guzel haberlerini zevkle okudum bu aksam! Yarin yuruyorum, senin icin! Evet doner menusu biraz ashmish ama ellerine saglik Alevin sana da afiyet olsun! Ohhhh. Cook optum seni, ayol bu arada tabii hergun senden haber almaya kotu alistim! Monoton hayata donunce hani kalktim, ise gittim, toplanti, yemek eve geldim yemek kitap eeee??? Napacaz??? Bi dudun! Behish...

    YanıtlaSil
  13. Susum canim,
    Hooray, hooray, hooray. Artik kurtulduk! T-30day :)
    Vallahi o kadar sevindim ki bilgisayarin onunde kizilderili zafer dansi yapiyorum.
    Yayaya sasasa SusuSusu cok yasa :)

    Alev sende cok yasa, bu kadar fedakarlik ve sevgi, marifet az bulunur.

    SIZI KOCAMAN Kucaklayip, optum.

    ALEV A.

    YanıtlaSil
  14. Canlar hepinize seslaniyorum...oleyyyy....ben zaten biliyordum....diyip ukalalık yapmak çooook güzel....ama inanın bana hiçbir zaman aklımdan negatif bir fikir geçmedi.....hepimiz çooook mutluyuz....harika haberler....sizleri çooook öpüyoruz.....

    YanıtlaSil
  15. OLEYYYYYYYYYYYYY,OLEYYYYYYYYYYYYYY,OLEYYYYYYY
    Sözcükler neredesiniz?Ben şimdi sevinçimi,mutlulugumu,Nasıl anlatacağim......
    Başardınız çoçuklar.
    Saç meselesine gelince Çimen adamı solayıp geçeçek Rapunsel Şule olacaksın.Tecrübe konuşuyor Şuleciğim..
    İliklere gelince menşei belli kalitesi belli gerisi vız gelir tırıs gider.Fena mı aile genişledi.Senin iliklerine gelince uslu uslu otursunlar cici ilikler olsunlar bak dedikodular başladı.
    Bertan'cığım yeni işiniz hayırlı olsun.Artık farklı bir sektöre yelken açtınız,gidiyorsunuz.Alev mutfakta sen kasada.......A&B restorant kulağa hoş geliyor.
    Top 10 listesinde liste başı,Ferzan'ı da yanınıza alırsınız kadro tamam .Müşterilere gelince Can arkadaşım Nur ve Hayatı baş müşteriniz olur.Bende eksik kalmam tabi gecinip gideriz
    İstanbul büyük buluşmaya hazır.Kahramanlarımız dönüyor.Kızlar "ilk hedefiniz İstanbul ileri" sizleri heyecanla bekliyoruz.
    Dün geceden beri yazıp duruyorum göndere basınca kayboluyor.Bu son şansım.olmadı uçağa atlayıp geleceğim.
    Hepinizi sevgiyle öpüyorum.

    YanıtlaSil
  16. Sulecim, canim, bu haberlere cok sevindim. Cok sukur..Kucaklayacagim gunu sabirsizla bekliyorum. Istanbul'da gorusecegiz insallah
    Meltem

    YanıtlaSil
  17. Bu guzel haberi FİLİZ abladan aldik,bundan daha guzel mutluluk olabilirmi acaba? Canlar artik donuse cok az kaldi, saglicakla kalin. FUSUN

    YanıtlaSil
  18. Şuşu'cuğum,
    2-3 gün bloga bakamadım, neler kaçırmışım neler.... Ve dadadadannnnn... Şimdi bu güzel haberle (hepimize olduğu üzere) yüreğime oturmuş olan taş kalktı, kara bulutlar dağıldı ve güneş parladı yeniden. Çok çok mutlu oldum canım arkadaşım. Her şey çok güzel olacak bundan böyle inşallah.. Kocaman öpücükler.
    Petek

    YanıtlaSil