5 Nisan 2010 Pazartesi

5 Nisan

















Alp maalesef kısa kalarak dün döndü. Bugün okulda katılması gereken münazaraya geç de olsa katılabilmiş ve gurubu kurtararak kazanmışlar. Okul bahçesinde sonra şeref turu attım diyor!

Alp buraya baharı da getirdi. Nihayet ağaçlar çiçek açmaya başladı. Oturduğumuz yere çok yakın ve alışverişlerimizi yaptığımız cadde pembe pembe ağaçlarla doldu. Bugün gene Alev ile evden yürüyerek Gruga Park’a gittik. Bugün paskalya tatili olduğundan parkı ilk defa böyle kalabalık gördük. Park da envai çeşit ağaç, bitki, çiçek var. Hepsi harekete geçmeye başlamış. Size parkta gene pembe çiçekli bir ağacın altındaki resmimi yolluyorum. Geçenlerde gene parka yaptığımız bir yürüyüşte, parkın bir bölümüne yalnızca çeşitli manolya ağaçları dikmiş olduklarını gördüm. Çiçekleri yeni tomurcuklanmaya başlıyordu. Emelim şimdi size bir manolya bahçesinden resim yollamak. Umarım çiçekleri açtıktan sonra yağmur, rüzgar olmaz da dayanırlar. Artık 1 saat rahat yürüyebiliyorum. Eğer çok yokuş yukarı değilse daha da uzun gidebiliyorum. Havalar ısınırsa, halen 10-14 derecelerde dolanıyor, o vakit daha da uzun yürüyüşler yapabilirim. Şu anda tek sporum bu.

Saçlarım ve kaşlarım çıkmaya başladı. Yalnız bir sorunum var, erkekler sizi bunu okumamış olun, kaşlarım dik açı şeklinde uzun uzun çıkıyorlar. Bayanlara sesleniyorum, Istanbul’a döndüğümde bana bildiğiniz kaş düzeltici birini ayarlarsınız. Gerekirse tutkallayacağız. (Şarkıcı kızın teki kepçe kulaklarını japonla yapıştırmıştı ya, onun gibi hani!!!!!)

Haftasonu paskalya tatili olduğundan ortalık çok sessizdi. Dükkanlar, mağazalar hep kapalı. Gözünü seveyim bizim memleketin. En iyi alışveriş günleri tatil günleridir halbuki. Burada Akmerkez gibi shopping mall’lar bile kapalı. Ben daha kalabalık yerlere girmeye cesaret edemiyorum. Beni çok etkilemiyor bu durum. Alp burdayken de yürüyüşlerimiz dışında genelde evde geçirdik. Bu arada ailemizin sanatçılarını keşfetmiş olduk. Alev’in bana hastahanede oyalanayım diye aldığı oyun hamurlarına Alp ve Alev bir daldılar sormayın. Alev zaten pastacılık zamanından tecrübeli, süsler, figürler şahane yapıyor. Alp’in de çocukluğundan beri yaratıcı heykelleri vardır. Size ikisinin çalışmalarından örnek resimler koyuyorum. Çiçekler ve küçük suratlı adamlar (bir tanesi Freddy olmakta) Alev’in eserleri. Dinazor kafası ile garip adamlar da Alp’in.

Yarın gene kontrol günümüz. Haberleri yazarım.

Sevgilerimle kucaklarım.

Şule

11 yorum:

  1. Şuşucum, o dikey saç/kaş/vs, 3. aydan itibaren yatışa geçiyor, merak etme :-))))

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Alev,Guzel kardesımızın rahatsızlıgının kısa zamanda gecırılmıs olmasını ve gulen yuzunun hep gulmesını dılıyoruz.Nur dan ogrenıp hepbırlıkte Blogunuza gırdık,haberlerınızı aldık,guzel resımlerınızı gorduk cok sevındık.Saglıkla kısa zamanda donmenızı sızı sevenlere kavusmanızı arzuluyoruz.Bıjen ve Mubeccel

    YanıtlaSil
  3. Susum,

    Once Allah kavustursun, oglusunu gordun ya, kisa bile olsa herseye deger.

    (Agacli resim) Ne kadar guzel bir goruntu.. Insanin baharla icide aciliyor. Yurumene cok seviniyorum. En guzel spor zaten o, baska seye gerek yok.
    Bu kas icin burada rimel gibi gorunen ama renksiz jel satiyorlar. Herhalde orada ki Mall'da bulabilirsiniz. En azindan bir sure idare eder.

    Once Alev'in bu heykel isinde de cok becerikli oldugunu soylemem lazim ama Alp'in masallah karakterleri biraz ucuk.. Ben gene Alev'e oy veriyorum ve baskalarini hamurun yanina yaklastirmasin diyorum.


    ALEV A.

    YanıtlaSil
  4. Sulecim,
    gozun aydin- allah kavustursun!. Sanat eserlerine bayildim. Alev'i gormeyeli yillar olmus-ayni Filiz teyze..Alp'e gelince..ben artik onun yanina gelip resim falan cektiremem..seni bile aci bir sekilde sollamis yumurcak..
    Canim; en kisa surede manolyali resmini bekleyecegim. Cok operim,
    Meltem

    YanıtlaSil
  5. Selamlar, gençler agaçlar,çicekler,böcekler,dağlar tepeler sana çok yaradı.Harika görünüyorsun(maşallah).Saçların ve kaşların fişkıması çok normal yenılenmek böyle birşey olsa gerek. İstanbul'da icabına bakarsın. Resimler gösteriyor ki sizler aileden sanatçısınız.Sanatçı genlerlniz ne kadar dominatmiş.Önümüzdeki günlerde bunu düşünün ve üstüne gidin bence yoksa yazık olacak sizlere.Manolya ağaçının altında Manolyam güzel kuşum ben sana vurulmuşum şarkısını söylerken seni görmek istiyoruz. (Şarkıyı kime gönderdiğin bizi ilgilendirmiyor.) Alev'i de yanına almayı unutma beraber seslendirirsiniz.Dominat genler buradada işe yarar.Essen görsün bakalım.Konser nasıl oluyormuş.Sizler artık yolunuzu seçtiniz.Bıraz geç gelen bir şöhret oldu ,boşverin........
    Hepinizi öpüyorum.Meneşere ihtiyacınız olursa,buradayım.

    YanıtlaSil
  6. meneşer sözcüğü yanlış yazılmıştır.Menecer istersenizde menejer olarak düzeltilmesine......

    YanıtlaSil
  7. Freddy'i cok begendim:)) Benim olabilir mi?

    YanıtlaSil
  8. Şulecim , yakışıklı dönmüş, Allah kavuştursun , koca bir adam artık !Bu moral ile sonuçlar daha da güzel gelir mutlaka , bahara kavuşmuşsun sonunda , burada da havalar anca düzeldi, uzun yürüyüşlere başlamışsın , ne güzel , bir an evvel görüşmek üzere kucaklarım seni

    YanıtlaSil
  9. Ben tabii erkekler burayı okumasın dediğin yerden itibariyle terbiyem gereği okumadım da ne demek dik açı şeklinde çıkıyorlar onu anlamadım??

    Ayrıca resmine bakıyorum ve küçük kırmızı noktacıkları da göremiyorum...Ne oldu reaksiyon?? Hiç bu konuda haber yok !!

    YanıtlaSil
  10. ALP ile sizi hasret gidermeniz icin sessizligi tercih ettim,masallah oda cok hos olmus. Filiz ablanin elinin deydigi belli oluyor. Agac, cicek ve sen harika bir tablo olusturmussun. Alev'in sanat eserleri ise bundan sonra heykeli meslek olarak sececegini dusunduruyor. Cok opuyorum. FUSUN

    YanıtlaSil
  11. Yasasin bahar geldi, bizim de icimize geldi bahar... Kıldan tüyden sorunlara çözüm anında , sen bi gel hele.... bak agaclar cicek acıyor sen de saç büyütüyorsun arkadasım... bu baharın müjdesi......canım susum....


    cidden meltem , alp den uzak durmalıyız... iyi noktaya deginmissin...biz yarım elma byunda kalırız valla..... bu arada ben timsahı rica ediyorummmmmmmmmmmm.............

    YanıtlaSil