12 Nisan 2010 Pazartesi

11 NISAN


















Ecmel 'in atkisi!!!!!

10 yorum:

  1. Bende tam size 10 Nisan blogu yaziyordum. Resimler herseyi anlatiyor. Yalcin'in gozleri sevincden yasarmis bile :)

    Hey..hey..bende burdan bir sampanya acip kadeh kadiriyorum.
    Susumun serefine, nice uzun yillara.

    Alev A.

    YanıtlaSil
  2. Bir yorum daha yapicakytim unuttum, senin saclar niye dik aci cikiyor anlasildi. Su Yalcin'in sacina bakarmisin? Yalcinin hucrelerinin yan etkisi bu oluyor galiba :)

    Alev A.

    YanıtlaSil
  3. Bu muhteşem dörtlüyü sevgi ve saygı ile selamlıyorum... kutlamayı en fazla hakeden süper kahramanlarsınız hepiniz. Bu öyküde en önemli rol süper iliklerin olsa da, ben en az onun kadar öneml olan, sevginin gücüne yürekten inanıyorum... Sevgi, dayanışma ve iradenin zaferini gözyaşları ile izliyoruz, her gelen güzel haberle mutluluktan uçuyoruz.. Uzaktan da olsa kadehimi sizler için kaldırıyor ve hepinizin şerefine diyorum.. KOcaman sevgiler, öpücükler.. En güzel günler, en güzel geceler sizlerin olsun...:)) Nice sağlıklı, mutlu güzel günlere hep birlikte...

    YanıtlaSil
  4. Bu arada atkımız da pek güzel olmuş, güle güle kullan Ecmel... Şusucum seninde ellerine sağlık... Bu akşamki menüden haber alamadık, zaten yutkunmaktan ne hallere geldik bir bilseniz...Bu akşam da Doğu veya güney doğu anadolu yöresinden bir yemek varsa hiç şaşırmayacağım yani:))Afiyetler olsun, yarasın Şuleciğime...

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Susucugum, Alev Ablacigim, Yalcin Abicigim;
    Bu kiz nereye kayboldu diyorsaniz, tasindim. Ne zor ismis bu. Bir yandan yerlesmeye calisip, bir yandan da okula gidince zaman falan kalmiyor. Insan bu kadar sene sonra tekrar okula gitmeye kalkar mi??? Gunlerim 6:30'da baslayip aksam 12-1 gibi bitiyor. Vakit buldukca nasilsiniz diye okuyordum ama yazmaya firsat bulamiyordum.
    Haberlere nasil seviniyorum anlatamam.
    Yakinda gorusmek uzere. Filosumuda coook opunuz.
    Senem

    YanıtlaSil
  7. Missss gibi caanim memleketimden bes karis suratla ayrilip, evimize donduk Sulem.
    Muhtesem mutluluk resimleriniz icimizi isitti.Artarak devamini bekliyoruz arkadasim..

    Dordunuzude kocaman kocaman kucakliyorum.
    Dane

    YanıtlaSil
  8. Bende kadehimi;
    Sevgiye,
    Mutluluğa,
    Dayanışmaya,
    Kardeşliğe,
    Fedakarlığa
    Dostluğa,
    Sabıra,
    Gizli kahramanlara,
    İnananmaya,
    Dr.Ahmet'e
    Herkese,
    Herşeye, kadeh kaldırıyorum.
    Hep böyle kalın. Hepinizi öpüyorum....

    YanıtlaSil
  9. şuleciğim, demek yeteneklerinden biri de fotorafçılıkmış.Benim anladığım yalçı'ın ve senin yeteneklerin birleşmiş, bakalım daha neler göreceğiz... Herşeye hazırlıklı olalım baari :) Artık konular değişti.parklar çok güzel kuş resmi harika. Jessica gibi insanların doğasında var böyle şeyler sonradan öyle olmak zor, aslında öyle doğmak lazım... şulecim bunu evden eve lal yazıyor ben gne gönderemedim maalesef :( işte bu kadar, çook öpüyorum
    gülsümanne
    lalden mesaj: aslnda babnnemne gtmem grekiyodu amaödev yptım ama bi sonraki yzısını evden başarıyla gönderrcez öğretçem inşallah ben de çooooooooooooooooooooook öpüorum kucaklıorum
    byy laal ;)

    YanıtlaSil
  10. Fotograflarınız, yazılanlar beni de duygulandırdı gercekten.Sizlerin yaydıgı bu pozitif eneriyle insanın nese dolmaması mümkün degil. Sizleri, tüm emegi gecenleri, canı gönülden kutluyorum. Gercekten sergilediginiz muhtesem bir maneviyat. Allah dirliginizi, beraberliginizi, saglıgınızı, bereketinizi, mutlulugunuzu, huzurunuzu hep daim etsin. seni hasretle bekliyorum canım arkadasım.

    YanıtlaSil