3 Nisan 2010 Cumartesi

3 NISAN










5 yorum:

  1. Arkadaşlar harika görünüyorsunuz.Devam.....

    YanıtlaSil
  2. Şule Hanım,

    işte yüzünüz gülüyor, sevdikleriniz yanınızda, sağlığınız yerinde, ben bahar geldi diye buna derim,bu bahar başka bahar:)

    sevgiler
    Esra

    YanıtlaSil
  3. cidden bahar gelmiş... hepimizin yüzü gülmeye basladi artik......sukurler olsun....

    YanıtlaSil
  4. epey bir uzak kaldım okumalardan ve yazmalardan. azmin zaferi mi demeli, yoksa başka daha çarpıcı sloganlar mı bulmalı;şimdi pek bi moda çünkü; bilemiyorum ama geriye dönüp baktığımda bugünleri sanki gördüğümü düşünüyorum. Bu kadar yorum, bu kadar izleyen konuşan, yazan ve daha fazlası sessiz çoğunluk sana sevgilerini ve iyi dileklerini iletti ve bugünlere gelindi. Gerçekten ama gerçekten bunun üstesinden gelineceğinin bu kadar aşikar olduğu başka bir vaka var mıdır acaba. Kardeşlerin olağanüstü dayanışması, bir sevgilinin(eşin) müthiş motivasyonu ve en önemlisi bir çocuk-anne elektriği. E bunlar bir insanın elinin tersiyle iteceği şeyler değil. Doğru olanı yaptın. Mevsime yaraşır bir davranış:Yeniden uyanış. Fazla esnemeden işbaşı...

    YanıtlaSil
  5. Sevgili canlarım,......muthıs görünüyorsunuz,uzun zamandır yoktum ama sızı hep takip ettim.Çok mutluyum,allaha şükür hepiniz çok iyisiniz.Alpin gelmesinin mutlulugunuzun artmasına sebep oldugu her şekilde belli oluyor...Kendınıze iyi bakın ,kavuşmamız yakın gözüküyor anlaşılan.........Hepinizi cok seviyorummmmmmmmmmmmmmmm nur

    YanıtlaSil